اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس خبر داد

حمایت از آثار بومی و محلی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس گفت: از آثار بومی و محلی شهرستان فردوس حمایت و با همکاری نهاد کتابخانه‌ها این آثار مورد چاپ قرار می‌گیرد.

حمایت از آثار بومی و محلی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، ملیحه اسدی ظهر امروز در کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان فردوس اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش بسزایی در تعالی فکری و معنوی انسان دارد و باید کتاب را غذای روحی برای بشر دانست.

وی افزود: با هدف ترویج آداب و رسوم محلی مناطق مختلف، آثار بومی و محلی موجود در شهرستان از سوی نهاد کتابخانه‌ها برای چاپ مورد حمایت قرار می‌گیرد.

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس با اشاره به عضویت بیش از 2 هزار و 300 نفر در کتابخانه عمومی قائم(عج) این شهرستان، تصریح کرد: در حال حاضر با اجرای طرح کتاب من، منابع بسیار قوی و مرجع در اختیار مراجعان و دانشجویان شهرستان قرار می‌گیرد.                                                  

برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی در فردوس

اسدی از برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی در فردوس خبر داد و یادآور شد: این مسابقات از کتاب سیری در نهج‌البلاغه ویژه شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: مسابقات آنلاین کتابخوانی مورد استقبال اعضای کتابخانه فردوس قرار گرفته و مدیران ادارات نیز می‌توانند با هدف گسترش مفاهیم ارزشمند نهج‌البلاغه این مسابقات را برای کارکنان خود برگزار کنند.

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس اذعان داشت: با توجه به اینکه روستاهای این شهرستان متقاضی برخورداری از کتابخانه‌های روستایی هستند، لزوم راه‌اندازی کتابخانه سیار در این روستاها ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول