اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

اهداکنندگان نمونه کتاب در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: اهداکنندگان نمونه کتاب در چهارمحال و بختیاری امروز با حضور استاندار معرفی و تجلیل شدند.

اهداکنندگان نمونه کتاب در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: اهدای کتاب همچون مسئله اهدای خون باید به یک امر مقدس تبدیل شود، چراکه همانگونه که اهدای خون، زندگی اهدا می‌کند کتاب نیز دانایی و علم را به جامعه هدیه می‌کند.

علی اصغر عنابستانی افزود: بر همین اساس لازم است تا برنامه‌های فرهنگی به‌ منظور فرهنگ‌سازی اهدای کتاب در استان اجرایی شود، تا افرادی که کتاب‌های خود را در منزل نگهداری می‌کنند در این طرح شرکت کرده تا به این وسیله سرانه مطالعه در استان افزایش یابد.

وی  خواستار برگزاری جلسات این انجمن به صورت هدفمند شد و تصریح کرد: اعضایی که در جلسه شرکت نکنند با تذکر کتبی از سوی معاونت سیاسی امنیتی استان مواجه خواهند شد، از سویی دیگر انجمن‌هایی که حد مطلوب جلسات را تشکیل و برگزار کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری جلسات انجمن‌های کتابخانه‌ در مراکز بخش در سراسر استان خبر داد و افزود: از ابتدای سال 92 جلسات این انجمن باید بر اساس تقسیمات سیاسی کشور در مراکز استان، شهرستان‌ها و بخش برگزار شود.

وی تأکید کرد: لذا از سال آینده بخشداری‌ها موظف هستند جلسات بخش را برگزار کنند و شهرداری و شورای شهر نیز موظف هستند در این جلسات شرکت کنند.

عنابستانی از افزایش ساعات کار کتابخانه‌ها در ایام تعطیلات خبر داد و اظهار کرد: در ایام امتحانات و زمان نزدیک به برگزاری کنکور ساعات کار کتابخانه‌ها باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: همچنین در ایام تعطیلات نوروز نیز چند مرکز کتابخانه باید در سطح استان فعال باشد.

در پایان نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری برخی از اهدا کنندگان کتاب مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این نشست از استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر امور زنان استانداری چهارمحال و بختیاری و سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری به عنوان اهدا کنندگان نمونه کتاب تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول