اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای مواد مخدر خراسان شمالی خبر داد

توزیع کتاب با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در مدارس خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از توزیع دو کتاب با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در مدارس این استان خبر داد.

توزیع کتاب با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در مدارس خراسان شمالی

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از توزیع دو کتاب با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در مدارس این استان خبر داد و اظهار کرد: این کتاب‌ها بر اساس تفاهمنامه انجام شده با آموزش و پرورش خراسان شمالی در تمام مقاطع تحصیلی بین دانش آموزان توزیع شد.

وی از کتاب‌های «مدرسه پاک» و «والدین هوشیار» به عنوان دو کتاب توزیع شده در مدارس خراسان شمالی نام برد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: کتاب مدرسه پاک در زمینه ارتباط موثر با دانش‌آموزان، تأثیر عوامل خطر و روش‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد است.

وی همچنین کتاب والدین هوشیار را با محتوای مهارت‌های زندگی، سبک‌ها و پیشگیری اولیه از اعتیاد عنوان کرد.

به گفته جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، این کتاب‌ها علاوه بر دانش‌آموزان مورد استفاده والدین نیز قرار می‌گیرد.

وی پیشگیری از اعتیاد را از مهم‌ترین رویکردهای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برشمرد و افزود: علاوه بر برگزاری نشست‌های مختلف برای آحاد مختلف جامعه، بسته‌های فرهنگی در قالب کتاب نیز به دانش آموزان ارائه شده است.

یزدان‌پناه با تاکید بر اینکه ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به مخاطرات و آثار سوء مواد مخدر مهم‌ترین هدف برگزاری این برنامه‌ها است،‌ گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، آگاهی یابی افراد نسبت به عواقب استفاده از مواد مخدر در کاهش ابتلای افراد به اعتیاد بسیار موثر است.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول