اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

110 اتوبوس شهری به کتابخانه مجهز شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی در شهر 110 اتوبوس شهری را به کتابخانه مجهز کرده‌ایم.

110 اتوبوس شهری به کتابخانه مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان اتوبوسرانی گفت: در حال حاضر 250 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و 50 اتوبوس این سازمان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: هدف ما خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به همشهریان است که باید در این راستا با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت‌های گسترده بر روند فعالیت‌های بخش خصوصی تلاش کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به خدمات‌رسانی به رانندگان گفت: به منظور رفاه حال رانندگان بیش از 70 نفر از رانندگان را با خانواده به مشهد اعزام کردیم تا علاوه بر زیارت با روحیه بالاتری به خدمات‌رسانی بپردازند.

امراللهی ادامه داد: یکی از کارهای صورت گرفته رنگ آمیزی و زیباسازی ایستگاه‌های اتوبوس بوده و علاوه بر آن نیز سرویس ویژه آرامستان بهشت معصومه(س) و خط سریع‌السیر پردیسان برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر راه‌اندازی شده است.

وی گفت: به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی در شهر 110 اتوبوس شهری را به کتابخانه مجهز کرده‌ایم تا همشهریان بتوانند از کتاب‌های آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تصریح کرد: از دیگر کارهای انجام شده راه‌اندازی خطوط شبانه میدان 72 تن است تا زائران بتوانند با استفاده از آن به مقصد برسند.

وی در خصوص حمایت‌های صورت گرفته از بخش خصوصی گفت: شهرداری در سال‌های 88، 89 و 90 بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به بخش خصوصی برای خدمات‌رسانی به همشهریان برای حمل و نقل اتوبوس کمک کرده است.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول