اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری کرج انجام شد

رونمایی از کتاب مدیریت شهری بر بال تجربه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش و توسعه شهرداری کرج از رونمایی کتاب مدیریت شهری بر بال تجربه‌ها از سوی معاونت توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری کرج خبر داد.

رونمایی از کتاب مدیریت شهری بر بال تجربه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، مصطفی رعیتی اظهار داشت: مدیریت پژوهش و توسعه معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرج به منظور مستندسازی تجربه‌ها و دانش‌آموخته‌های مدیران و انتقال آن به کارکنان و مدیران آینده نسبت به جمع‌آوری، تألیف و انتشار تجربه‌های موفق و ناموفق تعداد 15 نفر از مدیران فعلی و سابق شهرداری کرج در قالب کتاب مذکور اقدام کرده است.

وی افزود: برای تدوین این کتاب ابتدا اهداف و شیوه کار مستندسازی مدیران شهری برای هر یک از آنها تشریح شده و سپس تجربه مدیریتی به نقل از خودشان با بیان خاطره‌گویی ارائه و ثبت شده است.

*ارائه تجربه مدیران با سابقه شهری به شهروندان

رعیتی ادامه داد: در این مجموعه  تلاش شده است که در حد امکان با حفظ ساختاری خاطره‌گونه، تجربه‌های مدیریتی با ذکر جزئیات و به صورت موردی مطرح شود.

مدیر پژوهش و توسعه شهرداری کرج یادآور شد: اگر چه بیان تجربه در این نوشتار نیز به نحوی انتقال پند و درس‌آموزی به دیگران است اما مبتنی بر تجربه واقعی و ملموس فرد مدیر است؛ در عین حال نیز بر امانتداری و عدم دخل و تصرف محتوایی در کلام ارائه‌دهنده تجربه تاکید شده است.

وی اعلام کرد: هرچند برای تجارب مطرح شده نتیجه و پیشنهاد نیز ذکر شده است اما نتیجه و تصمیم نهایی را به مخاطبان این نوشتار ارائه می‌دهد.

*آمادگی برای چاپ جلد دوم کتاب مدیریت شهری بر بال تجربه‌ها

این مسئول با اشاره به اینکه در این کتاب 24 تجربه از 15 مدیر با سابقه شهرداری کرج برای مخاطبان ارائه شده است، افزود: بعد از شهرداری مشهد، شهرداری کرج دومین کلانشهری است که اقدام به چاپ این کتاب کرده است.

رعیتی از آمادگی شهرداری برای چاپ دوم این کتاب خبر داد و اظهار داشت: بازنشستگان قدیمی شهرداری و مدیران با تجربه که هم‌اکنون دیگر فعالیت نمی‌کنند، نیز می‌توانند تجارب خود را برای چاپ در جلد دوم این کتاب ارائه دهند.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول