اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

شهرستان انار 75 اثر تاریخی و گردشگری دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار انار گفت: این شهرستان دارای 75 اثر تاریخی و جاذبه‌های گردشگری است که تمام این مراکز آماده استقبال مسافران نوروزی هستند.

شهرستان انار 75 اثر تاریخی و گردشگری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، غلامعلی موحدی‌نیا صبح امروز در جلسه ستاد نوروزی این شهرستان اظهار داشت: در ایام نوروز 91 بیش از 55 هزار نفر از یک شب تا دو شب در شهرستان انار بیتوته کردند.

وی افزود: مسافران نوروزی شهرستان انار در نوروز 91 معادل سه برابر جمعیت شهر انار بودند که طی 20 روز در این شهرستان اسکان داده شدند.

موحدی‌نیا ادامه داد: تاکنون 17 مدرسه به صورت عادی و دو مدرسه هم به طور ویژه برای اسکان مسافران نوروزی 92 با تجهیزات کامل آماده پذیرایی هستند.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با 15 غرفه در ورودی انار

وی بیان کرد: شهرستان انار با بیش از 75 اثر تاریخی و جاذبه‌های گردشگری که 35 اثر آن به ثبت رسیده است، می‌تواند شمار بیشتری گردشگر داخلی و خارجی را جذب کند که باید تلاش بیشتری در این زمینه به عمل آید.

امام جمعه شهرستان انار در این جلسه با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تبریک ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) از مسئولان خواست در ارائه خدمت به مردم اهتمام ورزند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی گفت: نقش بی‌بدیل مردم در حفظ نظام اسلامی ایران مسئولیت مسئولان و خدمتگزاران را دوچندان کرده است.

برگزاری یادواره شهدا انار با سخنرانی آیت الله خاتمی

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای شهرستان انار هستیم،‌ خاطرنشان کرد: این یادواره در روز پنج‌شنبه با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی برگزار می‌شود، لذا از مسئولان درخواست می‌کنم در این برنامه حضوری پررنگ داشته باشند.

ابراهیمی افزود: مردم شهرستان انار بسیار متدین، ولایت‌مدار و بابصیرت هستند و خدمت به چنین افرادی افتخار است، مردم انار که در اوایل پیروزی انقلاب سه شهید تقدیم این نظام کردند و در تمام مراسم حضوری پرشورتر از هر سال دارند که این امر نشان از ولایی‌بودن این افراد است.

به گزارش فارس، کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان انار از جمله کمیته‌های اسکان، ارزاق، زیباسازی، انتظامی، بهداشت، راهنمایی مسافران، زیربنایی و مستندسازی مشخص شدند.

انتهای پیام/80021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول