اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‎گیرد

بهره‎برداری از بزرگترین مجتمع خدماتی گردشگری در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: مجتمع خدمات گردشگری و پمپ بنزین ستارگان کویر جعفرآباد شهرستان خلیل‌آباد که توسط بخش خصوصی ایجاد شده است، به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‎برداری از بزرگترین مجتمع خدماتی گردشگری در خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، این مجتمع فردا(سه‌شنبه) همزمان با سالروز میلاد مسعود امام حسن عسکری(ع) با حضور مسئولان شهرستان خلیل‌آباد و استان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

این پروژه که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مسیر جاده ترانزیتی تهران به سمت جنوب خراسان و کشور و در مسیر کویر واقع شده است، هزینه‌ای بالغ بر 22 میلیارد ریال در بر داشته است.

به گفته اسکندر عباس‌نیا، مجری طرح، این طرح در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و در زیربنای 1200 متر مربع ساخته شده و برای 28 نفر بطور مستقیم اشتغال فراهم نموده است.

وی ایجاد پمپ بنزین، رستوران، خدمات سرویس دهی به خودروها، نمازخانه، سرویس بهداشتی و فضای سبز را از جمله اماکن ایجاد شده در این مجتمع بیان نمود.

شایان ذکر است، فاصله محل این پروژه تا خلیل‌آباد 40 کیلومتر، بردسکن 30 کیلومتر و تا بجستان 55 کیلومتر است و روزانه از این مسیر ده‌ها اتوبوس و کامیون جهت عزیمت به تهران و بالعکس به شهرهای جنوب خراسان و نیز استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و شهرهای شرقی کشور از مسیر جاده خلیل‌آباد و بردسکن به سبزوار و تهران تردد می‌کنند.

انتهای پیام/70021/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول