اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

تاسیسات گردشگری استان زنجان کدگذاری شد

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: تاسیسات گردشگری استان زنجان برای نخستین بار در کشور کدگذاری شده است.

تاسیسات گردشگری استان زنجان کدگذاری شد

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان در سه بخش از روزهای گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه بر هتل‌ها، دفاتر خدماتی و مسافرتی و واحدهای بین‌راهی نظارت‌های لازم صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هدف از این نظارت و بازرسی‌‌ها شناسایی، اعلام و برطرف کردن نقص‌ها است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه نظارت‌های گروهی با دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این نظارت‌های گروهی با هدف جلوگیری از گران‌فروشی و رسیدگی به وضعیت خدمات و نرخ آن انجام می‌شود.

*نظارت بر مجتمع‌های بین‌‌راهی زنجان

وی با اشاره به نظارت و بازرسی بر مجتمع‌های بین‌راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و داخل شهر اضافه کرد: این واحدها نیز به صورت گروهی مورد بازدید قرار گرفته و نتایج آن منعکس می‌شود.

اجلی با تاکید بر اینکه در عید سال 92 بازدیدهای حضوری مورد تاکید نیست، ادامه داد: با توجه به کدگذاری تاسیسات گردشگری در سال‌جاری رسیدگی به شکایات نیز بر این مبنا صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: گردشگران می‌توانند نظرات و شکایات خود را از طریق شماره 300073241 پیامک کنند.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول