اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نوروز 92 انجام شد

آغاز بازرسی و نظارت بر تأسیسات گردشگری کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در آستانه نوروز 92 بازرسی و نظارت گسترده و جدی بر تأسیسات گردشگری استان کرمان از 23 بهمن ماه جاری آغاز شد.

آغاز بازرسی و نظارت بر تأسیسات گردشگری کرمان

محمدحسن تجلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه کار بازرسی و نظارت بر تأسیسات گردشگری ویژه ایام نوروز 92 در حال انجام است، اظهار داشت: گروه بازرسی این اداره کل از تاریخ 23 بهمن ماه جاری به صورت ویژه اقدام به بازدید از تمام تأسیسات گردشگری سطح استان کرمان کرده است.

وی با بیان اینکه هدف از این اقدام این است که گردشگران و مسافران نوروزی نگرانی برای استفاده از این اماکن نداشته باشند، افزود: در این بازرسی تمام تأسیسات گردشگری اعم از اماکن اقامتی، واحدهای بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی استان مورد نظارت قرار می‌گیرند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان داشت: نظارت توسط سه گروه شامل یک نفر بازرس از سوی اداره کل میراث فرهنگی و اداره بهداشت انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: رعایت نکات بهداشتی، نظارت بر نحوه ارائه خدمات تأسیسات گردشگری از بعد کمی و کیفی و نرخ های مصوب، برخورد قانونی با تأسیسات متخلف از جمله نکاتی است که در این بازدیدها مورد توجه بازرسان اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: نظارت بر این واحدها تا 15 فروردین ماه سال 92 استمرار دارد.

انتهای پیام/2446/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول