اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ‌کل بیمه ایران در گیلان خبر داد

ایجاد ایستگاه سلامت گردشگری در رودبار

خبرگزاری فارس: مدیر کل بیمه ایران در گیلان از ایجاد ایستگاه سلامت گردشگری در رودبار خبر داد.

ایجاد ایستگاه سلامت گردشگری در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، عبدالرضا حاجی وثوق در مراسم افتتاح دفتر بیمه‌ای ایران در این شهرستان با تبریک سال روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: هم زمان با دهه مبارک فجر روزانه یک دفتر بیمه‌ای در گیلان دایر می‌شود.

وی افزود: بیمه ایران در 15 آبان‌ ماه سال 1314 به صورت دولتی افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همچنان دولتی باقی ماند.

این مسئول با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب شرکت‌های بیمه‌ای خارجی خدمات بیمه‌ای کشور را انجام می‌دادند، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب یک شرکت خارجی بیمه‌ای نیز در گیلان دایر شد و فعالیت می‌کرد.

وی به نقش بیمه در صادرات نفت ایران اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی صادرات نفت به گونه‌ای بود که از هر سه کشتی یک کشتی را به خارجی‌ها می‌دادیم تا بیمه‌نامه دریافت کنیم.

وثوق ادامه داد: ورود بیمه ایران و زیرپوشش بیمه بردن تمام نفت کش‌ها موجب شد تا صادرات نفت در دوران جنگ افزایش یابد.

وی، در ادامه از ایجاد ایستگاه سلامت گردشگری در رودبار خبر داد و خاطر نشان کرد: رودبار نخستین شهرستان ورودی به گیلان است و گردشگران برای عزیمت به شمال کشور از این مسیر عبور می‌کنند.

مدیر کل بیمه ایران در گیلان، ارائه پکیج کامل بیمه‌ای گردشگر را هدف از راه‌اندازی این ایستگاه‌ها در رودبار عنوان کرد و یادآور شد: این ایستگاه‌ها در صورت فراهم بودن شرایط در تابستان سال آینده به صورت سه تا پنج روزه در رودبار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول