اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد

حضور کرمان در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان گفت: شرکت‌ها، مؤسسات و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان کرمان در همایش فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری گردشگری تهران شرکت می‌کنند.

حضور کرمان در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضور شرکت‌ها، مؤسسات و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان کرمان در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری تهران اظهار داشت: این همایش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این همایش را 16 تا 18 اسفند ماه جاری به مدت سه روز اعلام کرد و افزود: در این همایش توانمندی‌های استان کرمان در حوزه مختلف عرضه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: در فضایی به متراژ 250 متر مربع فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی می‌شود.

شمس‌الدینی با بیان اینکه در همایش مذکور تعدادی از سرمایه‌گذاران حوزه‌های متفاوت از گردشگری شرکت می‌کنند، ابراز داشت: بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در این همایش به علاقمندان اهداء می‌شود.

وی از تهیه لوح فشرده حاوی اطلاعات مربوط به امکانات و مکان‌هایی که دارای زیرساخت‌هایی آماده برای سرمایه‌گذاری در سطح استان کرمان هستند، خبر داد.

شمس‌الدینی گفت: بدون شک اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان تمام تلاش خود را برای استفاده حداکثری از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به کار می‌بندد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول