اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

پروژه‌های ساحلی ضرورت توسعه گردشگری بندرعباس است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: تداوم احداث پروژه‌های ساحلی در بندرعباس، ضرورت توسعه گردشگری این شهر است.

پروژه‌های ساحلی ضرورت توسعه گردشگری بندرعباس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی امشب در پایان سفر یک روزه وزیر کشور و هیئت همراه به این شهر با بیان اینکه وزیر کشور در برنامه‌ها ‌و آیین‌های مختلف شرکت کرده است، اظهار داشت: محمد نجار در بدو ورود خود در مراسم افتتاح ساختمان استانداری جدید و بهره‌برداری از بلوار 45 متری شهید رجایی در شمال شهر بندرعباس شرکت کرد.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از زمان سفر یک روزه وزیر کشور، به حضور در نشست مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر که با حضور استانداران استان‌های جنوبی برگزار شد، اختصاص یافت.

استاندار هرمزگان یادآور شد: با توجه به زمان محدود، برنامه‌ریزی به نحوی صورت گرفت که وزیر به‌تواند علاوه بر بازدید هوایی از مرزهای آبی استان در شرق، از چندین پروژه از جمله ساماندهی خور شیلات، بندر چند منظوره نخل ناخدا و بندر حقانی نیز بازدید کند.

عزیزی با بیان اینکه پروژه‌هایی متعددی در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و عمرانی استان در حال اجراست و یا به تازگی به بهر‌ه‌برداری رسیده است، افزود: در حال حاضر پیگیری پروژه‌های گردشگری در ساحل شهر بندرعباس از جمله الویت‌های توسعه هر چه بیشتر این شهر است که به طور جد در دستور کار قرار دارد.

به گفته استاندار هرمزگان، در نشست مشترک ستاد مقابله با مواد مخدر، تصمیمات خوبی از طرف وزیر کشور و استانداران حاضر در نشست اخذ شده است که در مجموع به توان مقابله‌ای ستاد مقابله با قاچاق مواد مخدر و سوخت کمک شایانی می‌کند.

یادآور می‌شود وزیر کشور از صبح سه‌شنبه به اتفاق هیئتی متشکل از فرماندهان ناجا و چند تن از استانداران استان‌های جنوبی سفر یک روزه‌ای به بندرعباس مرکز استان هرمزگان داشت.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول