اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کردستان

بزرگترین مجتمع تجاری گردشگری غرب کشور کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار کردستان بزرگترین مجتمع تجاری گردشگری غرب کشور کلنگ‌زنی شد.

بزرگترین مجتمع تجاری گردشگری غرب کشور کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه که استاندار کردستان، فرماندار و امام جمعه، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند، شهردار سقز ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این پروژه شامل فاز یک پروژه مجتمع تجاری گردشگری شهرداری سقز با زیر بنای  122 هزار متر‌مربع و در چهار طبقه است که با اعتبار 200 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

عثمان رحیمی افزود: فاز اول این پروژه شامل هتل، ساختمان‌های اداری، مسکونی، فرهنگی، موزه، نمایشگاه هنری، سینما، باغ پرندگان، پارک آبی و فضای سبز است.

وی گفت: احداث فاز 2 و 3 این طرح با 88 هزار متر‌مربع دارای پارکینگ، رستوران، سالن بازی بچه‌ها و سالن ورزشی ویژه آقایان و بانوان است که پس از اتمام فاز اول، با بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار دیگر از محل فروش اوراق مشارکت کار احداث آن آغاز می‌شود.

رحیمی از حاشیه چم سقز به عنوان بزرگترین پتانسیل این شهر برای ایجاد اماکن تجاری، گردشگری و تفریحی نام برد که به عنوان مجتمع گردشگری کردستان از آن یاد می‌شود.

استاندار کردستان هم در این مراسم در سخنان کوتاهی  با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تقدیر از تلاش شهرداری سقز، بر همکاری تمام دستگاه‌ها با شهرداری برای خدمت به مردم این دیار تاکید کرد.

علیرضا شهبازی همچنین از مجموعه مدیریتی شهرستان سقز به‌عنوان مجموعه‌ای فعال و پویا در سطح استان کردستان نام برد و گفت: امید است با تلاش بیش از پیش این مجموعه در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه هرچه بیشتر شهرستان سقز باشیم.

انتهای پیام/79010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول