اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر خواستار شد

استفاده از توان گردشگری برای توسعه اقتصادی شهر شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر خواستار استفاده از توان گردشگری برای توسعه همه‌جانبه اقتصادی شوشتر شد.

استفاده از توان گردشگری برای توسعه اقتصادی شهر شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، احمد شمس‌آبادی ظهر امروز در نشست مشترک با امام جمعه شوشتر درباره مشکلات نوروز و رفع موانع حضور گردشگر در این شهرستان اظهار کرد: مشکلات زیادی در حوزه گردشگری وجود دارد که باید در اسرع وقت برای رفع موانع اصلی آنها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در این حوزه اولویت‌بندی شده‌اند، افزود: مشکلات در این حوزه اولویت‌بندی شده‌اند و در تلاش هستیم تا مسئولان را با دوستداران میراث فرهنگی همسو کنیم.

*حوزه میراث فرهنگی مشکلات زیادی دارد

عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر تصریح کرد: باید برای حمایت از بخش گردشگری، مسئولان مشکلات اولیه موجود در سطح شهر شوشتر را برطرف کنند و در این باره موانع شناسایی با مسئولان مکاتبه شده است.

شمس‌آبادی اضافه کرد: مردم در شهرستان شوشتر از همه توان خود برای پذیرایی از گردشگران استفاده می‌کنند اما متاسفانه برخی مسئولان در ابتدایی‌ترین وظایف کاری خود درمانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بارها درباره نبود راهنمای گردشگر و کمبود بروشور در سایت‌های تاریخی تذکر داده‌ایم ولی در این باره اقدامی انجام نشده است، امیدواریم در سال‌جاری با مشکلی در این حوزه برخورد نکنیم.

*مدیران دلسوزانه فعالیت کنند

عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی به منظور تخریب و انتقاد از مسئولان نیست بلکه تنها در راستای رفع مشکلات و گوشزد کردن موانع موجود این جلسات برگزار می‌شود، گفت: در شرایط کنونی فرصتی برای انتقاد و تخریب وجود ندارد و تنها باید در راستای رفع مشکلات و تلاش برای بهبود شرایط موجود در سایت‌های تاریخی اقدام کرد.

انتهای پیام/72006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول