اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبیک خبر داد

اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای مشاغل خانگی در آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک گفت: با تشکیل کمیته تخصصی مشاغل خانگی و برگزاری 11 جلسه در این زمینه، 12 میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار برای مشاغل خانگی در شهرستان آبیک اختصاص یافته است.

اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای مشاغل خانگی در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، وحید انتظاری امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: از 12 میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار ابلاغ شده از سوی استان قزوین برای مشاغل خانگی، هشت میلیارد و 720 میلیون ریال به بانک‌های عامل شهرستان آبیک ابلاغ شده است.

وی افزود: بانک‌های عامل موجود در شهرستان آبیک باید هر 15 روز یک بار گزارشی از وضعیت پرداختی تسهیلات خود در زمینه مشاغل خانگی به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک اعلام کنند که متأسفانه با توجه به اینکه این موضوع در جلسه گذشته مصوب شده بود ولی تاکنون گزارشی به دبیرخانه ارسال نشده است.

این مسئول ادامه داد: با اعلام وضعیت پرداخت وام‌های مشاغل خانگی به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک اگر افراد به بانک مراجعه نداشته باشند، جایگزین آنها از سوی دبیرخانه کارگروه به بانک معرفی خواهد شد تا اعتبار رسیده برگشت نخورد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک بیان کرد: در بانک تجارت مبلغ 15 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده که تاکنون برای 15 نفر پرونده تشکیل شده است و تا پایان این هفته تسهیلات لازم پرداخت می‌شود و 21 نفر باقی مانده‌اند که فعلا به شعبه بانک تجارت مراجعه نکرده‌اند.

انتظاری خاطر نشان کرد: تخصیص تسهیلات در بانک سپه برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در نظر گرفته شده که به تازگی ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه امسال آموزش و پرورش استان قزوین تحقق 35 شغل را برای آموزش و پرورش شهرستان آبیک تعهد کرده بود که تاکنون در سامانه رصد ثبت نشده است.

این مسئول بیان داشت: اینکه آموزش و پرورش شهرستان آبیک اعلام می‌کند 35 مجوز برای پیش‌دبستانی، دو مجوز برای مدرسه غیردولتی و چهار آموزشگاه علمی آزاد صادر کرده است می‌تواند با دریافت گذرواژه از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک، نسبت به ثبت اشتغال در سامانه رصد اقدام کند.

انتهای پیام/77006/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول