اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه اشتغال:

نباید وعده سر خرمن به مردم بدهیم/تحقق 73 درصدی تعهد اشتغال‌زایی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تحقق 73 درصدی تعهد اشتغال رقم خوبی است، بخش زیادی از گلایه‌های مردم را در مورد وعده‌های عمل نشده دانست و گفت:‌ نباید وعده‌ای سر خرمن به مردم بدهیم که نتوانیم عمل کنیم.

نباید وعده سر خرمن به مردم بدهیم/تحقق 73 درصدی تعهد اشتغال‌زایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسین صابری عصر امروز در نشست کارگروه اشتغال و توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مدیران در مورد شعار اشتغال‌زایی، واقعیت‌ها را در نظر بگیرند و اگر اعتبار و بودجه‌ای برای این کار نیست، بیخودی توقع برای مردم ایجاد نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در این نشست در پاسخ به اظهارات مدیرکل کمیته امداد این استان در مورد آغاز ثبت‌نام از متقاضیان اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر، سخن می‌گفت، ادامه داد: باید به مردم قولی را بدهیم که بتوانیم آن را اجرا کنیم، نه اینکه وعده سر خرمن بدهیم.

صابری با بیان اینکه اگر من جای کمیته امداد بودم، هرگز بدون مشخص بودن محل اعتبارات لازم برای اشتغال‌زایی اقدام به ثبت‌نام مردم نمی‌کردم، خاطرنشان کرد: در حالی که بسیاری از تعهدات ادارات مختلف در روستاها محقق نشده است، نباید توقعات جدید برای مردم ایجاد کنیم و بعد هم نتوانیم به قول‌های خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بانک‌ها آمادگی پرداخت تسهیلات جدید را ندارند، نه ثبت‌نامی انجام دهید و نه کسی را به بانک معرفی کنید.

صابری در بخش دیگری از صحبت‌هایش به آمار ارائه شده از سوی کمیته امداد اشاره کرد و ابراز داشت: اگر واقعا چهار هزار و 485 شغل از محل اعتبارات بانکی در این دو سال انجام شده که بسیار خوب است، اما باید دید که آیا تسهیلات پرداخت شده یا اینکه واقعاً شغلی ایجاد شده است.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کمیته امداد هرچه سریع‌تر آماری تحلیلی و واقعی از تک‌تک تسهیلاتی که پرداخت شده ارائه دهد و بگوید که چند درصد تسهیلات پرداختی منجر به ایجاد شغل در این استان شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه براساس آمار موجود حدود 73 درصد تعهد اشتغال‌زایی این استان محقق شده است، یادآور شد: این عدد بسیار خوبی است، اما به این معنا نیست که به کم قانع باشیم و لازم است همه مدیران برای وضعیت مطلوب‌تر در این بخش تلاش کنند.

وی در نظر گرفتن تعهد اشتغال‌زایی برای اداراتی که امکان این کار را ندارند، بازی با اعداد خواند و خواستار عزم و تلاش خالصانه مسئولان این استان برای ایجاد اشتغال واقعی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه تحقق 73 درصدی تعهد اشتغال رقم خوبی است، بخش زیادی از گلایه‌های مردم را در مورد وعده‌های عمل نشده دانست و گفت:‌ نباید وعده‌ای سر خرمن به مردم بدهیم که نتوانیم عمل کنیم.

انتهای پیام/82005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول