اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری اصفهان خبر داد

اشتغالزایی پایدار با توسعه واحدهای تولید آب معدنی در سمیرم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری اصفهان در بازدید از طرح توسعه منطقه نمونه گردشگری چشمه ناز ونک گفت: راه‌اندازی و توسعه واحدهای تولید آب معدنی در ونک موجب کاهش مهاجرت به شهرهای اطراف و رفع بیکاری در منطقه می‌شود.

اشتغالزایی پایدار با توسعه واحدهای تولید آب معدنی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، مهدی جمالی نژاد ظهر امروز در بازدید از منطقه نمونه گردشگری چشم ناز ونک سمیرم اظهار کرد: وجود یکی از بهترین آب‌های جهان در این منطقه یک نعمت خدادادی است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای توسعه و پیشرفت این مناطق و نیز جلوگیری از هدررفت آب برنامه ریزی شود.

وی افزود: مسئله آب یک موضوع ملی است و نگاه به مسائل و حواشی آن نیز باید ملی باشد به گونه‌ای که بهترین و بهینه‌ترین راهکارهای استفاده از منابع آبی با اولویت تأمین آب هر منطقه پیش بینی شود.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و طبیعت کم نظیر شهرستان اظهار کرد: این شهرستان در فصول مختلف سال زیبایی‌ها و جاذبه‌های خاص خود را دارد که نیاز به کار کارشناسی در ابعاد مختلف گردشگری و عمرانی برای همه فصل‌های سال دارد.

وی همچنین با اشاره به وجود واحدهای تولید آب معدنی در منطقه ونک تصریح کرد: به منظور اجرای فعالیت‌های تولیدی آب معدنی از اداره برق شهرستان خواستار برطرف کردن مشکل برق این واحدهای تولیدی هستیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: راه اندازی این واحدهای تولید آب معدنی می تواند بیکاری و مهاجرت منفی جمعیت شهر ونک به شهرهای شهرضا و اصفهان را مرتفع کند.

به گزارش فارس، چشمه ناز ونک در فاصله 6 کیلومتری شهر ونک و نیز 30 کیلومتری جنوب غرب شهر سمیرم قرار دارد.  

انتهای پیام/2301/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول