اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

اشتغالزایی جوانان را مقابل آسیب‌ها بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: اگر در راستای اشتغالزایی برای جوانان اهتمام شود مقابل آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌شوند.

اشتغالزایی جوانان را مقابل آسیب‌ها بیمه می‌کند

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی خدمات مختلفی به مردم ارائه داده است به طوری که شرایط حاکم بر کشور با زمان قبل از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و از هر جهت کشورمان رشد یافته است ولی انتظار وجود دارد در راستای اشتغالزایی قدم‌های بلندی برداشته شود.

وی یکی از آرزوهای دیرینه مردم میاندوآب را بهره‌برداری از پروژه پتروشیمی دانست و افزود: چندین سال از زمان کلنگ‌زنی این پروژه می‌گذرد به طوری که اگر به این منوال سپری شود نزدیک به یک دهه خواهد بود که این پروژه نیمه‌تمام مانده است بر این اساس مردم همچنان منتظر خبر آغاز به کار آن هستند زیرا برای جوانان این خطه فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

امام جمعه میاندوآب به وجود یک کارخانه قند فرسوده در این خطه اشاره کرد و افزود: از عمر مفید این کارخانه سال‌های زیادی سپری شده است بنابراین باید در راستای نوسازی آن یا راه‌اندازی واحد صنعتی جدید اهتمام شود زیرا این منطقه مستعد کشاورزی و کشت چغندر قند است که با ایجاد مجموعه فوق این ظرفیت بیشتر از گذشته به فعلیت رسیده و برای جوانان فرصت اشتغال فراهم می‌شود.

قهرمانی ساماندهی بافت شهری را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: تحقق یافتن این موضوع دلسوزی دولتمردان را می‌طلبد به طوری که می‌توان از طریق تخصیص بودجه به اصلاح ساختار شهری اهتمام کرد که این موضوع یک الزام اساسی است زیرا به روانسازی ترافیک شهری منجر شده و اقشار مختلف مردم تحقق یافتن این موضوع را خواستار هستند.

وی یکی از پروژه‌های نیمه‌‌تمام این شهرستان را جاده میاندوآب ـ میانه عنوان کرد و  بیان داشت: این جاده چنانچه به سرانجام برسد میاندوآب به جاده بین‌المللی و اتوبان تبریز ـ زنجان متصل می‌شود ولی این پروژه سال‌های طولانی نیمه‌تمام مانده است که امیدوار هستیم در این راستا اقدامات مؤثری انجام گیرد.

امام جمعه میاندوآب زندگی در محیط شاداب را در رشد معنوی مردم مؤثر دانست و زیباسازی محوطه رودخانه زرینه‌رود را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: از داخل شهرستان میاندوآب رودخانه زرینه‌رود جاری است که در حال حاضر اطراف آن از چشم‌انداز دلنشینی برخوردار نیست لیکن می‌طلبد برای بازسازی این محوطه مبادرت شود.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول