اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

مسئولان‌ از تفرقه‌ دوری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: مسئولان باید از تفرقه‌ها دوری کرده و ‌مردم را از هر دغدغه‌ای دور نگه دارند.

مسئولان‌ از تفرقه‌ دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: انسان‌ها نباید از اصول دین غافل شوند و آن چه را که خداوند امر فرموده است، عمل نکنند.

وی افزود: این را باید بدانیم که دشمنان از صدر اسلام تا‌کنون به دنبال این بودند که جلوی حق بایستند‌ و در زمان‌های قدیم حتی جلوی افرادی را که با امام هفتم قصد دیدار داشتند، می‌گرفتند.

ابراهیمی با بیان اینکه شاه عبدالعظیم حسنی شخصیتی بزرگ است، تصریح کرد: ‌عبدالعظیم حسنی با‌ایمان بوده‌ و در روایات آمده است،‌ زیارت این شخص بزرگوار در تراز زیارت امام حسین (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: سخنان امام رضا (ع) بسیار گهربار بوده‌ که حتی امروزه گره‌گشای بسیاری از مشکلات ما است.

ابراهیمی با بیان اینکه مقابله با شیطان در دنیا، رمز موفقیت در آخرت است، اذعان داشت: راه‌های مقابله با شیطان را رسول خدا (ص) اینگونه بیان می‌کند و فاصله انسان با شیطان برای موفقیت باید از مشرق تا مغرب باشد، برای فاصله گرفتن از شیطان ‌روز‌ه‌های واجب، مستحب و صدقه دهد.

وی عنوان کرد: اگر دوستی و دشمنی ما به حق و برای خدا باشد، شیطان از ما فاصله می‌گیرد، عمل صالح و استغفار نیز شاهرگ شیطان را می‌برد.

ابراهیمی بیان کرد: اگر ظاهر و باطن ما با هم مغایرت داشته باشد، شیطان خوشحال می‌شود، اگر در خانه‌ای قرآن خوانده شود شیطان حق راه پیدا کردن در آن خانه را ندارد، سجده طولانی شیطان را دور می‌کند.‌

وی تصریح کرد: دو گناه بزرگ وجود دارد که شیطان را بسیار خوشحال می‌کند، نخستین گناه دروغ است که سرمنشأ بسیاری از گناهان دیگر است و دومین گناه، خیانت در امانت است.

ابراهیمی‌ با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن هوشیاری خود را به همه در داخل و خارج ثابت کردند، ابرار داشت: ‌مسئولان باید از تفرقه‌ها دوری کنند ‌و مردم را از هر دغدغه‌ای دور نگه دارند.

انتهای پیام/80024/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول