اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله شفیعی:

استکبار قصد تفرقه‌افکنی بین ملت و نظام را دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار جهانی قصد ایجاد جدایی بین ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است ولی در این راستا ناکام مانده است.

استکبار قصد تفرقه‌افکنی بین ملت و نظام را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سید علی شفیعی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اهواز اظهار داشت: استکبار جهانی با اعمال فشار بر ایران اسلامی در راستای تصویب و اجرای تحریم‌های جدید می‌کوشد تا حرف خود را به اثبات رساند که ملت ایران از نظام جدا شده‌اند در صورتی که ملت ایران امروز با حضوری گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که جدایی بین ملت و نظام معنی ندارد.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در این باره ناکام مانده است، افزود: استکبار جهانی با اعمال تحریم‌های جدید عملا اعلام کرده است که تلاش‌هایش در سال‌های گذشته به نتیجه نرسیده است.

*حضور مردم بسیار پرشور است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ملت ایران مقابل استکبار جهانی مقاومت کرده‌اند و در سایه مقاومت به پیروزی‌های زیادی رسیده‌اند و به این دلیل مسیر مقاومت بهترین راهی است که توسط مردم ایران برگزیده شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه ایران اسلامی سراسر مقاومت مقابل استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای مقابله با استکبار گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی است و در این مسیر هیچ تردیدی ندارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دستاوردهای علمی ایران در همه عرصه‌ها باعث شده است تا استکبار راهی جز مقابله منفی علیه ایران اسلامی را در دستور کار نداشته باشد و در این مسیر نیز شکست خواهد خورد.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی در سیاست‌های خصمانه خود علیه ایران شکست خورده است و اعتراف به شکست استکبار همان اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است که آبرویی برای استکبار جهانی باقی نگهداشته است.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول