اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان اصفهان:

ورزشکاران اصفهانی گل کاشتند/ کسانی که قصد تفرقه میان مردم را داشتند شرمنده شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: جامعه ورزش اصفهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن گل کاشتند.

ورزشکاران اصفهانی گل کاشتند/ کسانی که قصد تفرقه میان مردم را داشتند شرمنده شدند

مهدی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جامعه ورزش اصفهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن گل کاشتند و به کوری چشم آمریکا و استکبار جهانی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسی و حتی جمعیت در حدود 1.5 برابر بیشتر از راهپیمایی روز قدس بود.

وی تصریح کرد: تمام جامعه ورزش استان اصفهان به میدان امام آمده بودند تا یک بار دیگر تجدید میثاق خود را با آرمان‌های انقلاب و رهبری اعلام کنند.

رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان اصفهان ادامه داد: باشگاه‌های فرهنگی ورزشی ریف، ذوب‌آهن، سپاهان، فولاد ماهان و مقاومت همراه با نزدیک به 50 هیئت ورزشی در اصفهان حضور بسیار پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

وی تأکید کرد: کار زیبایی که از سوی هیئت انجمن‌های ورزشی صورت گرفته بودند، این بود که ورزشکاران با پاراموتور برگه‌هایی را که بر روی آن نوشته شده بود، انقلاب ما انفجار نور بود را از آسمان بر سر مردم می‌ریختند.

اسدی گفت: حضور حلقه‌های صالحان بسیج ورزشکاران که بیش از 150 حلقه بود نیز حضور بسیار پرشوری در این مراسم داشتند.

وی اضافه کرد: زیباتر از تمام این موارد حضور باشگاه فرهنگی ورزشی سوان ارامنه اصفهان بود که با ورزشکاران خود در این مراسم شرکت کرده بودند.

رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان اصفهان با اشاره به پیامی که حضور مردم و ورزشکاران در این راهپیمایی می‌تواند داشته باشد اشاره کرد و افزود: نخستین پیام این حضور به رهبری انقلاب بود که همچنان مردم پشت سر ولایت فقیه خود هستند و پیام بعدی به مسئولان بود که اختلافات را کنار گذاشته و به فکر مردم باشند.

وی ادامه داد: پیام دیگری که این حضور داشت این بود که به دنیا فهماندیم که ملت ایران با حضور خود به دنیا نشان دادند که با وجود تحریم‌های بسیار همچنان بر سر عقاید خود ایستاده‌اند.

اسدی گفت: این حضور کسانی را که قصد تفرقه افکنی میان مردم را داشتند شرمنده کرد و مسئولان ما باید قدر این مردم را بدانند همان‌طور که رهبری می‌دانند.

وی در پایان تأکید کرد: من از سوی بسیج ورزشکاران استان اصفهان از حضور جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/63020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول