اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بشرویه:

بصیرت ملت عامل پایداری نظام است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه بشرویه گفت: آنچه سبب پایداری و تداوم نظام اسلامی ایران شده، بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است.

بصیرت ملت عامل پایداری نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه بشرویه اظهار کرد: ملت مسلمان ایران خط مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی که تداوم راه امام حسین(ع) بود، در پیش گرفت که منجر به نابودی نظام 2500 ساله شاهنشاهی شد.

وی ادامه داد: براندازی اسلام ناب توطئه و فتنه دشمنان اسلام است که پس از سرنگونی رژیم پهلوی از جانب نظام اسلامی ایران احساس خطر کرده و درصدد تضعیف و براندازی نظام برآمدند تا کانون مقاومت و پایگاه مکتب شیعه را ساقط سازند.

امام‌جمعه بشرویه تصریح کرد: آنچه سبب پایداری و تداوم نظام اسلامی ایران شده بصیرت و هوشیاری ملت ایران و آگاهی نسبت به آرمان‌های انقلاب و امام راحل در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است.

شمس‌الدین با بیان اینکه دشمنان از راه‌های نامحسوس و غیرمستقیم برای ضربه به اسلام و انقلاب وارد می‌شوند، گفت: تفرقه‌افکنی در بین امت اسلامی و ایجاد شبهه در اسلام و مذهب از جمله حربه‌های غیرمستقیم دشمنان است.    

وی افزود: اعزام تروریست‌ها به سوریه، جنایات در پاکستان، تجاوز به فلسطین و لبنان، ایجاد اختلاف در دولت عراق، کشتار مسلمانان میانمار و فتنه 88 در ایران به منظور خدشه‌دار کردن ارزش‌های اسلامی و نابودی اسلام است.    

*وحدت و انسجام امت اسلامی مانع نفوذ توطئه دشمنان است

امام‌جمعه بشرویه یادآور شد: کشورهای غربی حامی نظام استکباری آمریکا و صهیونیست و بعضی کشورهای مزدور حاشیه خلیج فارس برای حفظ منافع سیاسی و اقتصادی خود در برابر این جنایات سکوت کرده و برای ادامه حاکمیت، خون انسان‌های بی‌گناه را پایمال می‌کنند.

شمس‌الدین، وحدت و انسجام امت اسلامی را مانع نفوذ توطئه‌های دشمنان اسلام برای گسترش حاکمیت دیکتاتوری و سلطه‌طلبانه در تمام کشورهای جهان دانست.

وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری ایران نزدیک است و باید مراقب فتنه‌های دشمنان همچون فتنه 88 که با هدف تفرقه و ایجاد شبهه در آرمان‌های اسلامی ایران صورت گرفت، باشیم.

امام جمعه بشرویه از مناسبت‌های هفته به روز پژوهش، روز حمل و نقل، شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: توسعه علمی باید همراه با توسعه معنوی باشد تا شاهد پیشرفت همه جانبه کشور باشیم.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول