اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طائب:

گرانی‌ها موجب رنجش ما شده، ولی دشمن را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: گرانی‌ها موجب رنج ما شده، ولی دشمن را از بین می‌برد.

گرانی‌ها موجب رنجش ما شده، ولی دشمن را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی طائب ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر 5 اظهار کرد: درست است که به علت تحریم‌های به وجود آمده، کالاها گران شده و موجب رنجش ملت شده است، ولی موضوع مهم‌تر این است که با این گرانی‌ها دشمن به زانو درآمده و دارد از بین می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمنان موجب شده فقط 40 درصد از نفت کشور صادر شود، افزود: با صادرات کم نفت پر واضح است که گرانی به وجود می‌آید، ولی تاثیر این گرانی در دشمن بیشتر است و آن‌ها را مستاصل کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به نقش شهیدان در جامعه اسلامی و در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:‌ باید گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی در اصل امور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه داشتن دین و ایمان در زمان سختی مهمترین چیز است، گفت: معلوم است که در زمان رفاه و آسایش همه افراد مومن هستند.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه شهدا در زمان جنگ‌ تحمیلی و زمانی که خمپاره بر سر آن‌ها می‌بارید به دفاع از کشور پرداختند، اضافه کرد: همواره باید به سه نکته مهم درباره شهدا توجه داشته باشیم که چرا شهدا جان باخته‌اند، نظر خدا درباره شهیدان چیست و نتیجه کار شهدا چه می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر توجه به موضوعات اخروی افزود: چیزهایی که دنیا به انسان می‌دهد، محدویت مکانی و زمانی دارد، ولی چیزی که اخروی است و خدا به انسان اعطا می‌کند، اینگونه محدویت‌ها را ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی 22 بهمن اشاره داشت و گفت: مردم با حضور در این حماسه بزرگ اوج بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: حضور اقشار مختلف مردم در این حماسه بزرگ همه فتنه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول