اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-380

ویس‏کرمی: نگرانی خاص ایمنی در انبار نفت سمنان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان گفت: در زمینه ایمنی و امنیت انبار نفت سمنان، هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد.

ویس‏کرمی: نگرانی خاص ایمنی در انبار نفت سمنان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کرامت ویس‏کرمی در نشستی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندار شهرستان سمنان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان و شماری از مسئولان در دفتر رئیس شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان برگزار شد، به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ذخیره‏سازی مناسب آب و لوله‏کشی زیر زمینی در انبار نفت سمنان که همواره آب مورد نیاز برای کنترل آتش در زمان بحران احتمالی در آنها جریان دارد، جای هیچ نگرانی خاصی را برای مردم این شهر باقی نمی‏گذارد.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان افزود: سامانه‏های پیشرفته‏ای برای اطفای حریق احتمالی در انبار نفت سمنان پیش‏بینی شده است که اگر زمانی خدای نکرده اتفاقی رخ دهد، فعال می‏شوند.

ویس‏کرمی گفت: در این سامانه‏ها، آب برای خنک کردن محدوده حریق و کف به منظور خاموش کردن آتش مورد استفاده قرار می‏گیرد و این سامانه‏ها در هر جای کشور که تاسیسات نفتی ایجاد شود، پیش‏بینی می‏شود تا خدمات‏رسانی به مردم با ضریب امنیتی بالایی صورت گیرد.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان اظهار داشت: شرکت نفت استان سمنان برای هر انبار نفت و مخزنی که در این استان ایجاد می‏شود، استانداردها و محدوده‏هایی را در نظر می‏گیرد تا بتوان در زمان وقوع بحران به راحتی به مقابله با آن پرداخت.

ویس‏کرمی همچنین با بیان اینکه در مخازن فرآورده‏های نفتی شرکت نفت سمنان سامانه‏های خنک کننده و کف‏رسان در روی خود مخازن نیز تعبیه شده است، گفت: این اقدام در راستای ارتقای ایمنی انبار نفت سمنان انجام گرفت.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان تصریح کرد: با به‏کارگیری سامانه آب آتش‏نشانی، در مواقع بروز حادثه آب حتی تا سقف مخزن نیز رسانده می‏شود و این سامانه بسیار پرقدرت و قابل اتکاست.

ویس‏کرمی گفت: سامانه کف‏رسان نیز برای خفه کردن آتش و اطفای آن تا بالای مخازن ذخیره‏سازی فرآورده‏های نفتی در سمنان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: انبار نفت سمنان تمام سامانه‏های ایمنی استاندارد و به‏روز جهان را در اختیار دارد و به مردم اطمینان می‏دهیم که ضریب ایمنی و امنیتی در این مکان به خوبی رعایت شده است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان افزود: برای سال‏های آتی در این استان برنامه‏هایی در دست اجراست تا روز به روز با استانداردهای جهانی هماهنگ‏تر شویم و ضریب ایمنی متناسب با رشد ذخیره‏سازی محصولات نفتی افزایش یابد.

انتهای پیام/2249/ق30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول