اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات گلستان:

هیچ نگرانی امنیتی برای سرمایه‌گذاری در گلستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: در این استان فضا برای سرمایه‌گذاری امن و مطمئن فراهم است و هیچ نگرانی از این بابت در استان وجود ندارد.

هیچ نگرانی امنیتی برای سرمایه‌گذاری در گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، مدیرکل اطلاعات استان گلستان در نشست مشترک شورای دستگاه‌های نظارتی و ستاد حمایت قضایی سرمایه‌گذاری اظهار داشت: برگزاری این نشست فرصتی مغتنم برای مدیران دستگاه‌های نظارتی است تا از نزدیک با مشکلات واحدهای تولیدی آشنا شوند.

وی تصریح کرد: تمام هم و غم مدیران، رفع مشکلات و تامین خواسته‌های فعالان بخش اقتصادی استان است و برگزاری این نشست بدون تردید گامی موثر در راستای شناسایی مشکلات و پیگیری برای رفع آن خواهد بود.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با بیان اینکه این روزها شدت تحریم‌ها برای ضربه زدن به اقتصاد کشور بیشتر از هر زمان دیگری شده است تصریح کرد: با وجود همه سنگ‌اندازی‌های دشمنان ایران اسلامی، تولیدکنندگان در حال تلاش و فعالیت و تولید کالا هستند.

دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان گلستان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی گفت: حضور دستگاه قضایی در کنار سرمایه‌گذار، امنیت سرمایه‌گذاری را در استان تقویت و سرمایه‌گذاران را برای ادامه فعالیت‌های اقتصادی در استان ترغیب می‌کند.

عباس پوریانی بیان داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند از سرمایه‌گذاران واقعی که موجبات رونق اقتصادی و اشتغالزایی استان را فراهم می‌آورند، حمایت کنند.

وی برگزاری این نشست را نشانه عزم جدی مسئولان بر رفع مشکلات سرمایه‌گذاران دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان می‌توانند چالش‌های پیش‌روی سرمایه‌گذاری و راهکارهای پیشنهادی در راستای برون‌رفت از مشکلات را به کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان منعکس کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان نیز در این نشست بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: استانداری گلستان تمام توان خود را برای پاسخگویی به نیازها و خواست‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان به کار می‌گیرد.

رضا غلامی افزود: سرمایه‌گذاران موتور محرکه چرخه اقتصادی استان هستند و رونق فعالیت اقتصادی آسایش، رفاه و امنیت اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حقیقت تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال کشور است گفت: در حال حاضر بخش تولید به دلیل تحریم‌های شدید با مشکلاتی مواجه شده که تلاش می‌شود با شناسایی و کارشناسی مشکلات درصدد حمایت از مدیران واحدهای تولیدی برآییم.

به گفته این مسئول در دولت نهم و دهم توجه شایانی به بخش صنعت شده و افزایش شهرک‌های صنعتی و فراهم کردن زمینه استقرار واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران در این شهرک‌ها از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان نیز با ارائه آماری از تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بیان داشت: در دولت نهم و دهم 9 شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان ایجاد شده است که از این تعداد هفت شهرک و دو ناحیه صنعتی بوده که با پیگیری‌های انجام گرفته اجرایی و عملیاتی شد.

نیما بیرودیان ادامه داد: این در حالی است که قبل از دولت نهم شش شهرک صنعتی در این استان وجود داشت و تعداد واحدهای صنعتی قبل از دولت نهم 442 واحد بوده و در دولت‎های نهم و دهم 371 واحد فعال صنعتی اضافه شده که در حال حاضر 800 واحد فعال صنعتی در گلستان وجود دارد.

وی برگزاری این نشست مشترک را گامی جدی برای حمایت از واحدهای تولیدی برشمرد و افزود: برگزاری این نشست و حضور مدیران دستگاه‌های نظارتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان بیانگر عزم جدی آنان برای رفع مشکلات و موانع احتمالی است.

به گفته این مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون تلاش‌هایی را برای رفع مشکلات و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاری در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام داده است.

در پایان این نشست چند تن از سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی بندرگز مشکلات و خواست‌های خود را مطرح و خواستار رسیدگی مدیران مرتبط شدند.

نشست مشترک شورای دستگاه‌های نظارتی و ستاد حمایت قضایی سرمایه‌گذاری با مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بندرگز با حضور مدیران کل اطلاعات، بازرسی، دادستان مرکز استان، مدیرکل دیوان محاسبات استان گلستان و مدیران دستگاه‌های مرتبط در شهرک صنعتی بندرگز برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول