اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان:

رواج استفاده از موادمخدر صنعتی از نگرانی‌های‌ عمیق جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان از دستگیری 2 هزار 500 نفر طی 11 ماه گذشته در استان زنجان در رابطه با موادمخدر خبر داد و گفت: رواج استفاده از موادمخدر صنعتی از نگرانی‌های عمیق جامعه امروز محسوب می‌شود.

رواج استفاده از موادمخدر صنعتی از نگرانی‌های‌ عمیق جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مختار شیرمحمدی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر استان زنجان با اشاره به رواج استفاده از موادمخدر صنعتی در جامعه اظهار داشت: رواج استفاده از موادمخدر صنعتی از نگرانی‌های عمیق جامعه امروز محسوب می‌شود.

* عزم ملی برای مبارزه با موادمخدر

وی با بیان اینکه بارها بر نیاز مبارزه با موادمخدر به عزم ملی اشاره کرده است، افزود: آمار کشفیات و معتادان بیانگر گسترش استفاده از موادمخدر صنعتی در سطح جامعه است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان به تلاش‌های فراوان انجام شده برای مبارزه و مقابله با استفاده از موادمخدر به ویژه نوع صنعتی آن اشاره کرد و گفت: اگر ارگان‌ها در این مورد هماهنگ باشند، نتایج موفق‌تر خواهد بود.

* لزوم ارائه برنامه‌های آموزشی و آگاهی‌بخش به جامعه

وی به برنامه‌های آموزشی ارائه شده در مدارس توسط نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: با وجود ارائه فیلم مستند بسیار واضح از آسیب‌های استفاده از ماده صنعتی شیشه در این جلسه، در پایان جلسه و به هنگام پرسش و پاسخ بین دانش‌آموزان و نیروی انتظامی، شش سئوال در مورد تاثیر مثبت شیشه بر هوش، به دست مسئولان رسید.

شیرمحمدی وجود شبهه‌هایی در مورد تاثیر شیشه بر هوش را بیانگر نیاز جامعه به دریافت آموزش‌های آگاهی‌بخش دانست و اضافه کرد: همه ارگان‌ها باید در این راستا هماهنگ وارد عمل شوند.

وی از دستگیری 2 هزار 500 نفر طی 11 ماه گذشته در سطح استان زنجان در رابطه با موادمخدر خبر داد و ادامه داد: این آمار با توجه به ویژگی‌های استان زنجان بسیار بالا است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان در پایان از همکاری ارگان‌هایی مانند سازمان زندان‌ها، سپاه و اطلاعات در مورد مبارزه با موادمخدر تقدیر کرد.

وی از انهدام دو باند تهیه و توزیع موادمخدر در چند وقت اخیر خبر داد و گفت: یکی از این باندها در زنجان و دیگری در ابهر شناسایی و منهدم شده‌ است.

شیرمحمدی تعداد افراد دستگیر شده در این انهدام‌ها را 148 نفر اعلام کرد و افزود: 23 کیلوگرم موادمخدر در این مدت کشف و ضبط شده است.

وی از اجرای سه طرح پاکسازی در سطح استان خبر داد و گفت: 20 دستگاه خودرو در این مدت توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با یادآوری افزایش استفاده از موادمخدر صنعتی در استان تصریح کرد: مصرف موادمخدر صنعتی چهار درصد و موادمخدر پیش‌سازها 52 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول