اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر تهران خواستار شد

الزام شهرداری‎ها به ایجاد سامانه اطلاع‎رسانی شهری

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر تهران گفت: خواست مجمع مشورتی در الزام شهرداری‎ها به ایجاد سامانه اطلاع‎رسانی شهری است.

الزام شهرداری‎ها به ایجاد سامانه اطلاع‎رسانی شهری

به گزارش خبرگزاری فارس، معصومه ‎آباد صبح امروز در بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی، کلانشهرها و مراکز استان‎ها که در گرگان در حال برگزاری است اظهار داشت: با توجه به اتفاقات شهری و نیاز یک مدیر لایق، این انتظار به طور طبیعی متصور است که بتوانیم مدیر متعهد و مجرب را تربیت کنیم و یک ارتباط مناسب و متقابل بین مردم و مدیر شهری برقرار شود.

بسیاری از مردم اطلاعات مناسبی را در مورد مدیریت شهری ندارند

وی تصریح کرد: بسیاری از مردم اطلاعات مناسبی را در مورد مدیریت شهری ندارند و شهرداری‎ها حتی در مرکز استان یا این اطلاعات را به‌روز نکرده یا در اختیار افراد محدودی قرار می‎دهند و یا اطلاعات ناقص و غیرقابل استفاده است.

آباد خاطرنشان کرد: زمانی که مردم به اطلاعات مناسب در خصوص مدیریت شهری دسترسی نداشته باشند این امر موجب ایجاد یک سد میان شهروندان و شهرداری‎ها و شوراهای اسلامی شهرها می‎شود.

سامانه اطلاعات شهری فاصله‎ میان مردم و مدیران شهری را از بین می‎برد

رئیس مجمع مشورتی بانوان و عضو شورای شهر تهران گفت: ایجاد سامانه اطلاعات شهری کمک می‎کند تا فاصله‎ای که میان مردم و مدیران شهری ایجاد شده از بین برود و خلاءهایی که در قانون وجود دارد، جبران شود.

وی عنوان کرد: از تمام شهرداران و شوراهای شهر در سراسر کشور انتظار داریم در اجرای این طرح تلاش کرده تا بتوانیم بازخورد و نتیجه مطلوبی را در مدیریت شهری شاهد باشیم.

بیست و سومین جلسه مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها به مدت یک روز با حضور رئیس شورای اسلامی و شهردار گرگان برگزار شد.

همچنین سی‌امین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‎ها روز گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان برگزار شد.

لازم به ذکر است نشست سی و دومین مجمع مشورتی روسای کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی و نشست بیست و سوم بانوان عضو کلانشهرها و مراکز استان‎ها اسفندماه در قم برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول