اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

اطلاع‌رسانی باید عاری از خلاف واقع باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: اطلاع‌رسانی باید عاری از کوچک‌ترین خلاف واقع بوده و در اسرع وقت انجام گیرد.

اطلاع‌رسانی باید عاری از خلاف واقع باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، موسسات و شرکت‌های استان کرمان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی از جمله وظایفی است که باید عاری از کوچک‌ترین خلاف واقع و در اسرع وقت انجام گیرد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف بیان داشت: اگر روابط عمومی‌ها در بیان مطالب دچار کم‌ترین اشتباهی شوند و امری را خلاt واقع انتقال دهند، پیامدهای بسیار بزرگی را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: انسان در هر مسئولیت و جایگاهی باید وظیفه خود را طبق شرایط و براساس قوانین آن انجام دهد.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: حضرت می‌فرمایند همه علم و دانش بشر در چهار مسئله خداشناسی، خودشناسی، هدف‌شناسی و اینکه چه مسئله‌ای انسان را از دین خارج می‌کند، گنجانده شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این گردهمایی اظهار داشت: هر شخص باید خود به جایگاه، ارزش و منزلت مسئولیت خود اهمیت داده و آن را در عمل نشان دهد.

مهدی صدفی ابراز داشت: روابط عمومی تنها نگاه اطلاع‌رسانی و خبری نباید داشته باشد،‌ روابط عمومی‌ها باید در راستای تحکیم نظام و ارکان نظام گام بردارند.

وی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: دهه فجر زمانی برای تبیین دستاوردهای نظام، شادی و نشاط جامعه و بسترسازی برای حضور اقشار مختلف مردم در صحنه است.

صدفی خاطرنشان کرد: دهه فجر مقطع زمانی مناسبی است که به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بپردازیم.

انتهای پیام/ 80017/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول