اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کارشناسان وزارت بهداشت صورت گرفت

اولین کمیته بسیج اطلاع رسانی واکسیناسیون در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: اولین کمیته بسیج اطلاع رسانی واکسیناسیون با حضور کارشناسان وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

اولین کمیته بسیج اطلاع رسانی واکسیناسیون در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، اولین کمیته بسیج اطلاع رسانی و آموزش واکسیناسیون با حضور کارشناسان وزارت بهداشت و همچنین پزشکان و کارشناسان سطح استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان در این کمیته برنامه ارتقا واکسیناسیون را از اولویت‌های مرکز بهداشت استان بیان کرد.

ملک کیانی اظهار داشت: در چند سال اخیر اقدامات مؤثری در زمینه افزایش پوشش مطلوب واکسیناسیون انجام گرفته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به پوشش دلخواه در جمعیت ساکن در استان برسیم.

متخصص کودکان و کارشناس ارشد مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت هم گفت: با توجه به اعلام سازمان جهانی بهداشت، تأمین آب آشامیدنی سالم و واکسیناسیون از جمله عوامل کاهش مرگ و میر کودکان در دنیا به شمار می‌رود.

سوسن محمودی از کاهش مرگ و میر کودکان به عنوان شاخص توسعه پایدار یاد کرد و افزود: خوشبختانه با گسترش شبکه‌های بهداشتی درمانی در سطح کشور و اجرای برنامه پزشک خانواده پوشش واکسیناسیون در کشور و همچنین در استان از روند بسیار مطلوبی برخوردار است.

شمس متخصص آموزش سلامت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز هدف از تشکیل بسیج اطلاع رسانی (کمپین) را مجموعه‌ای از فعالیت‌های هماهنگ برای آگاهی بخشی به جمعیتی مشخص در یک دوره معین و محدود در زمینه اهمیت ایمن‌سازی و واکسیناسیون ذکر کرد و گفت: مردم حق دارند از روند سلامت در استان خود اطلاع داشته باشند.

دومین کمیته بسیج اطلاع رسانی و آموزش واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/75003/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول