اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی ضعیف عمل نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاع‌رسانی سریع و درست مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها بوده که نباید در این راستا ضعیف عمل کنند.

روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی ضعیف عمل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسین صابری ظهر امروز در نشست با مسئولان روابط عمومی ادارات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهداف و ضرورت تشکیل این دوایر در ادارات و دستگاه‌ها اظهار کرد: انجام هزینه برای نصب پوسترها و پلاکاردهای تشریفاتی و زاید در آیین‌های‌ مختلف از سوی روابط عمومی‌ها ممنوع است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت کار روابط عمومی در سازمان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: رسالت روابط عمومی در دستگاه‌ها و ادارات به نصب بنر تبلیغاتی و پلاکارد مربوط نمی‌شود، چراکه آنها رسالتی والاتر از این دارند.

 این مسئول تصریح کرد: روابط عمومی بازوی توانمند مدیران برای ساماندهی و پیشبرد هرچه بهتر امور و ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع است.

وی با بیان اینکه نصب پلاکارد در مناسبت‌های گوناگون هیچ ضرورتی ندارد، عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها اجرایی نباید اجازه دهند، بابت چنین کارهای زائد و بی‌موردی هزینه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: انجام این اقدامات زائد و تشریفاتی علاوه بر تحمیل هزینه بر پیکره دستگاه‌ها اجرایی، موجب ایجاد برخی روحیات بد همچون تملق در نزد مسئولان می‌شود.

صابری اطلاع‌رسانی بهنگام و سریع را مهم‌ترین وظیفه آنها دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید در اطلاع‌رسانی خود مواظب باشند، هرگونه اطلاعات کذبی به خورد مردم داده نشود.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول