اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

ضعف اطلاع‌رسانی در بویین زهرا برطرف شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بویین زهرا بر ضرورت اطلاع‌رسانی گسترده به‌ منظور آگاهی مردم از دستاورد‌های دهه‌ فجر و از بین بردن ضعف در اطلاع‌رسانی تأکید کرد.

ضعف اطلاع‌رسانی در بویین زهرا برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی امروز در کمیته اطلاع‌رسانی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نقش روابط‌ عمومی‌ها بسیار مؤثر و ارزشمند است، اظهار داشت: تأثیر روابط عمومی‌ها بسیار جدی است به طوری که این مرکز بسیار مهم می‌تواند یک شهرستان را به گونه‌ای معرفی کند که هیچ کوششی از این شهرستان منعکس نشود و یا عکس آن نیز اتفاق بیفتد.

معاون فرماندار بویین زهرا افزود: صدا و سیمای استانی باید گزارش‌های بیشتری را از این شهرستان منعکس کند و تاکنون مدیر کل صدا و سیمای استان چند بار در این شهرستان حضور یافته‌اند و مطالب به ایشان منتقل شده است که نشان می‌دهد وی نیز در این امر اهتمامی جدی دارد.

وی با بیان اینکه نگاه روابط‌ عمومی‌ها در سطح استان و کشور بسیار مهم است، اظهار داشت: شهرستان بویین زهرا از استعداد‌های صنعتی، کشاورزی، علمی و کاربردی برخوردار است که تاکنون به صورت مطلوبی این تلاش‌ها مطرح نشده است.

معاون فرماندار بویین زهرا روابط عمومی را برقرار کننده ارتباط اربابان رجوع با مسئولان دانست و تصریح کرد: ایجاد ارتباط قوی به خوبی می‌تواند سبب شود تا در معرفی کار و گزارش خویش موفق شده و از پس آن برآییم.

شاه‌محمدی تصریح کرد: باید کاری کنیم تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم و نسل جوان بیان شود تا همه متوجه فعالیت‌های تمام دستگاه‌ها شده و امیدوارتر شوند.

وی عدم اطلاع‌رسانی از برنامه‌های دهه‌ فجر را موجب بی‌اطلاع ماندن شهروندان بویین زهرایی از برنامه‌های عمده و محوری دانست و تصریح کرد: از تمام روابط‌ عمومی‌های ادارات درخواست می‌شود با بیان نظر‌های خویش در راستای گسترش پیام ‌رسانی گام برداشته و در این حوزه دقت کنند.

انتهای پیام/77005/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول