اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشم‌نیا خبرنگار افتخاری این کمیته شد

برگزاری صبحانه کاری استاندار گیلان با کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر

خبرگزاری فارس: صبحانه کاری استاندار گیلان با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برگزار شد.

برگزاری صبحانه کاری استاندار گیلان با کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا در صبحانه کاری با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با قدردانی از برگزاری این نشست، اظهار کرد: برگزاری این نشست در روز فرخنده و مبارک آغاز امامت مهدی موعود (عج) به فال نیک گرفته می‌شود.

وی با قدردانی ویژه از تلاش‌های فاطمه سادات ثابت مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان افزود: مدیریت یک رسانه و همچنین کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر اقدامی سخت بوده که وی به خوبی از عهده آن برآمده است.

استاندار گیلان با ابراز رضایت از نحوه فعالیت و انجام اقدام‌های موثر کمیته مذکور در راستای اطلاع‌رسانی شفاف عملکرد دهه فجر گیلان اذعان کرد: مدیریت‌های میدانی زخم شمشیر و میوه برچین دارد و در انقلاب خطی وجود دارد که اصلی، نهایی و دفاعی است که کار آن تنظیم، تدوین و ردیف کردن خط دفاعی و حمله ماست.

وی با اشاره به ممانعت آمریکا از رسیدن صدای ایران به دنیا از طریق ماهواره، گفت: کسانی که شعار آزادی بیان سر می‌دهند حاضر نیستند حتی امواج ساده ایران از طریق ماهواره پخش شود که این تکبر شیطان است.

هاشم‌نیا فرمایش امام راحل که فرمودند، آمریکا شیطان بزرگ است، را مصداق این کشور دانست و تصریح کرد: دنیای غرب و استکبار می‌داند که ما حق‌طلب و عدالت‌خواه هستیم و آنها باطل و ظالم هستند و زمانی که صدای ظالم و مظلوم یک جا بلند شود صدای مظلوم‌ بلندتر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استقلال‌طلبی را برای ما ارمغان آورد، یادآور شد: در یک مجمع 190 کشوری صدای رئیس جمهور ما بلند می‌شود و دعای فرج می‌خواند.

*غبارروبی چهره انقلاب مهم‌ترین ویژگی کمیته ارتباطات دهه فجر گیلان

استاندار گیلان عملیات کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان را غبارروبی از چهره انقلاب دانست و یادآور شد: چهره انقلاب باید به صورت دائم غبارروبی و کارهای معصومانه تبیین شود در غیر این صورت برخلاف عدالت‌خواهی است.

وی امید‌بخشی را مهم‌ترین ویژگی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان نامید و خاطر نشان کرد: اعضای این کمیته با کم‌ترین امکانات بزرگ‌‌ترین کارها را انجام دادند.

هاشم‌نیا با تاکید بر اینکه فعالیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی باید پس از دهه فجر ادامه یابد، افزود: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان باید به کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی انقلاب اسلامی تبدیل شود و فعالیت خود را دائمی کند.

*برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب در گیلان

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان نیز در نشست مذکور با قدردانی از تلاش‌های اعضای این کمیته، اظهار کرد: این کمیته با عضویت روابط عمومی‌های سپاه قدس، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صنعت، معدن و تجارت استان، شهرداری رشت و خبرگزاری‌های فارس، ایسنا، ایرنا و شبستان به مسئولیت خبرگزاری فارس در گیلان فعالیت می‌کند.

فاطمه سادات ثابت تشکیل ستاد ویژه خبری، راه‌اندازی پایگاه جامع خبری و تحلیلی گیل‌فجر، ساماندهی 317 خبرنگار دهه فجر و صدور کارت شناسایی را از جمله فعالیت‌های مهم این کمیته ذکر کرد.

وی افزود: طراحی و راه‌اندازی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ‌تحلیلی فجر گیلان از جمله اقدام‌های مهم کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر استان است.

این مسئول برگزاری 29 جلسه کمیته ارتباطات و تصویب بیش از 65 مصوبه و اجرای 90 درصد مصوبات، طراحی و زمینه‌سازی برای اجرای کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی را از دیگر اقدام‌های کمیته مذکور برشمرد.

وی راه‌اندازی تور خبری و سفر به 16 شهرستان و چهار کمیته را از دیگر فعالیت‌ها ذکر کرد و یادآور شد: در مدت فعالیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان از 15 آبان‌ ماه جاری بیش از 35 هزار پیامک دهه فجر ارسال شد.

ثابت از برنامه‌ریزی برای انتخاب برترین روابط عمومی از دیدگاه خبرنگاران در جشنواره مذکور خبر داد.

در نشست مذکور کیهان هاشم‌نیا با دریافت کارت خبرنگاری گیل‌فجر خبرنگار افتخاری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان شد.

همچنین حمید حاذق‌نیکرو مدیر‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز با دریافت کارت خبرنگاری گیل‌فجر خبرنگار افتخاری این کمیته شد.

انتهای پیام/2300/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول