اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام منجر به امیدواری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام منجر به ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود.

اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام منجر به امیدواری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، دادوش هاشمی با اشاره به خدمات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف خواستار اطلاع‌رسانی از این خدمات توسط دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه شد.

هاشمی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دارای دستاوردهای گسترده و عظیمی است که اطلاع‌رسانی از این دستاوردها منجر به ایجاد نشاط و امید در جامعه می‌شود.

استاندار کرمانشاه نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با بازگو کردن و تشریح خدمات ارزنده انقلاب اسلامی، فضای امید و نشاط در جامعه را ایجاد کنند و دستاوردهای انقلاب را بیش از پیش برای مردم بشناسانند.

هاشمی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی بخش‌ها برای توسعه کشور دارای برنامه و هدف بوده است که به‌واسطه اجرای همین برنامه‌ها، هم‌اکنون ایران اسلامی به کشوری مقتدر و توانمند در سطح جهان تبدیل شده است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها دست بیگانگان بر منافع کشور قطع شد، بلکه توده‌ها و اقشار مختلف مردم در تعیین نوع حکومت نقش اساسی ایفا کردند و اکنون پس از گذشت بیش از 34 سال از پیروزی انقلاب، مردم در انتخابات دارای نقش اساسی هستند و به‌همین دلیل انتخابات در ایران از سالم‌ترین انتخابات در سطح جهان است.

وی بیان داشت: هم‌اکنون شعار استقلال و آزادی مردم در روند پیروزی انقلاب محقق شده است، زیرا تمام تصمیم‌گیری‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... در داخل کشور اتخاذ می‌شود و همچنین در زمینه آزادی نیز پیشرفت‌های قابل توجهی صورت گرفته که به‌هیچ عنوان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

استاندار کرمانشاه گفت: امنیت و آرامشی که امروز در سطح کشور حاکم است، به‌واسطه خون شهیدان و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین فداکاری‌های جوانان ایران اسلامی در خنثی کردن ترفندها و فتنه‌های دشمنان محقق شده که همه باید قدردان تمامی این تلاش‌های ارزنده باشیم.

انتهای پیام/2700/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول