اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

دهه فجر فرصتی مناسب تا مسئولان خدمات‌شان را اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مسئولان خدمات خود که گوشه‌ای از عملکرد نظام است را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

دهه فجر فرصتی مناسب تا مسئولان خدمات‌شان را اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکاکی گفت: امروز ملت ما در مدیریت جامعه با وجود قائد عظیم‌‌الشأن جهان اسلامی رهبر معظم انقلاب از همه جامعه‌ها برتر و جلوتر است.

امام جمعه کاکی مقایسه وضعیت کشور قبل از انقلاب و پس از آن به پیروزی ملت شریف ایران اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان ما از پیشرفت‌های صورت گرفته توسط دانشمندان جوان ایرانی از جمله تکنولوژی هسته‌ای، علوم پزشکی، صنعت هوا فضا و ... شگفت‌زده شده‌اند.

وی وحدت بین قوا را مهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب بر وحدت سران سه قوه که باید در ایجاد وحدت و انسجام تلاش کنند و در مسیر حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای این نظام و انقلاب تلاش کنند، تاکید دارند.

امام جمعه کاکی گفت: وحدت بین سران قوا موجب انسجام بیشتر نظام و رفع مشکلات مردم می‌شود و ضرورت دارد همه مسئولان نظام فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب در تمامی عرصه‌ها پیشرفت کرده و امروز این پیشرفت‌ها موجب نگرانی کشورهای مستبد شده است.

انتهای پیام/66001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول