اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 5 سال انتظار/

نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از دوم اسفند آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز به کار نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد از دوم اسفندماه سال جاری خبر داد.

نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از دوم اسفند آغاز به کار می‌کند

بهرام عبدالحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: آخرین نمایشگاه سراسری کتاب در استان یزد بیش از پنج سال پیش برگزار شد که بنا به دلایلی از جمله عدم پرداخت بدهی ناشران، این نمایشگاه سال‌ها در یزد برگزار نشد.

وی با بیان اینکه در یزد معمولا استقبال خوبی از نمایشگاه‌های کتاب می‌شود، افزود: امیدواریم این نمایشگاه بتواند نیاز علاقمندان به کتاب به ویژه دانشجویان را تامین کند.

عبدالحسینی یادآور شد: از ناشران بزرگ کشور برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده و نمایشگاه کتاب با سطح خوبی در استان خواهیم داشت.

وی همچنین از حضور فعال ناشران یزدی در این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: در مجموع بیش از 250 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: این نمایشگاه دوم اسفندماه با حضور مسئولانی از وزارت ارشاد افتتاح خواهد شد.

وی مدت برپایی این نمایشگاه را یک هفته اعلام کرد و اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب یزد در سالن فجر دانشگاه یزد برپا می‌شود و در ساعات صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان است.

عبدالحسینی با اشاره به برنامه‌های جنبی پیش‌بینی شده در حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد: نقد کتاب، شب شعر کتاب، نشست فرهنگی شامل عفاف و حجاب، سبک زندگی و غرفه نقاشی کودک از جمله این برنامه‌هاست.

وی از کلیه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دعوت کرد در این برنامه‌ها شرکت کرده و حضوری فعال در نمایشگاه کتاب داشته باشند.

انتهای پیام/2464/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول