اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی با هدف مبارزه با نحله‌های انحرافی

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری مسابقه کتابخوانی با هدف مبارزه با نحله‌های انحرافی خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی با هدف مبارزه با نحله‌های انحرافی

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در کارگروه حجاب و عفاف شبانکاره اظهار داشت: حجاب یکی از دستورات مهم و اجتماعی دین مبین اسلام است و همه مسئولان باید برای تبیین و ترویج فرهنگ حجاب در جامعه تلاش کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره ادامه داد: فعالیت کارگروه حجاب و عفاف در شبانکاره از مسائل مهمی است که در ترویج و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف و فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه بسیار مؤثر است.

نیک‌نژاد در ارتباط با فعالیت‌های این کارگروه خاطرنشان کرد: این کارگروه هرماه با موضوعات مختلف تشکیل جلسه می‌دهد و خواهران حاضر در جلسه طرح‌ها و پیشنهادات خود را بیان می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسائلی که در این نشست‌ها و جلسات مدون و ماهیانه مطرح می‌شود، بیان مسائل اخلاق، معارف، تربیت فرزند، مبارزه با چالش، آسیب‌های خانواده و اصلاح خانواده‌ها نسبت به موضوع طلاق است.

این مسئول با اشاره به اهمیت مسئله حجاب در جامعه امروزی اذعان داشت: رعایت عفاف و حجاب موجب استحکام خانواده و تربیت سالم خانواده خواهد بود.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره ابراز داشت: عفاف و حجاب موجب تحکیم خانواده می‌شود و حجاب بخشی از عفاف را تشکیل می‌دهد.

نیک‌نژاد به موارد مختلف عفاف از جمله به عفت در گفتار، رفتار، علم و دانش اشاره کرد و افزود: در عصر حاضر که عصر تهاجم فرهنگی است، باید به انذارها بیشتر از تبشیرها پرداخت و جامعه را از عواقب سوء بی‌عفتی و بی‌حجابی آگاه کرد.

وی به برگزاری یک مسابقه کتابخوانی در شبانکاره اشاره کرد و بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقه، مبارزه با نحله‌های انحرافی مخصوصاً بحث شیطان‌پرستی است.

نیک‌نژاد یادآور شد: با توجه به بعضی از چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی در کشور و تأثیر‌گذاری جنگ نرم تحت عناوین مختلف نسبت به آشنایی جوانان و نوجوانان از خطرات دشمنان، نیازمند مسابقات و همایش‌ها هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره در پایان متذکر شد: این مسابقه برگرفته از کتاب شیطان از دیدگاه آیات و روایات به نویسندگی اسماعیل رضایی است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول