اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای سلامت مطرح شد

گلایه رئیس بهداشت دشتستان از اجرایی نشدن مصوبات شورای سلامت

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از اجرایی نشدن مصوبات شورای سلامت گلایه کرد و گفت امیدوار هستیم در آینده همه مصوبات جلسه شورای سلامت عملی و محقق شود.

گلایه رئیس بهداشت دشتستان از اجرایی نشدن مصوبات شورای سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن صبح امروز در نشست شورای سلامت دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و پرجمعیت استان و کشور است و باید برای بهبود شاخص‌های بهداشتی در این شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و گسترش خدمات بهداشتی در روستاها از تاکیدات مسئولان شهرستان است که باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال چند طرح مهم در حوزه بهداشتی دشتستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده که به ویژه در مناطق دوردست و کمترتوسعه یافته بیشترین پروژه‌ها را داشته‌ایم.

کهن با اشاره به معضلات بهداشتی شهرستان خواستار همکاری و مساعدت بیشتر دستگاه‌های اجرایی و انجام وظیفه خود در ارتباط با مقوله سلامت شد.

وی در ادامه مصوبات قبلی شورای سلامت و دستور کار جدید جلسه را مطرح کرد و از اعضای جلسه خواست که با حضور به موقع در جلسات بر عملیاتی کردن مصوبات شورای سلامت در بهبود ارتقاء سطح سلامتی شهرستان کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از عدم پیگیری و عمل نکردن برخی از دستگاه‌های اجرایی به مصوبات شورای سلامت گلایه و اظهار امیدواری کرد که در آینده همه مصوبات جلسه شورای سلامت عملی و محقق شود.

کهن بیان کرد: نظارت بر مراکز تولید و توزیع مواد غذایی و تامین سلامتی شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های بهداشتی شهرستان است که امیدوار هستیم در این مسیر تلاش بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول