اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

سومین پایگاه سلامت اجتماعی مازندران آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: سومین پایگاه سلامت اجتماعی مازندران در قائمشهر راه‌اندازی شد.

سومین پایگاه سلامت اجتماعی مازندران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، روح‌الله ردایی مدیرکل بهزیستی مازندران صبح امروز در مراسم آغاز به کار سومین پایگاه سلامت اجتماعی مازندران در قائمشهر تاسیس سازمان بهزیستی را مولود جمهوری اسلامی دانست که به همراه کمیته امداد از امام خمینی (ره) برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و جامعه هدف به یادگار مانده است.

وی پایگاه سلامت اجتماعی را مرکزی برای جذب مشارکت‌های اجتماعی مردم در راستای همکاری با سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد که با مراجعه افراد بسیاری از چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی شناسایی با کمک مشاوران پایگاه رسیدگی می‌شود.

ردایی همچنین افزود: افراد می‌توانند برای هر نوع مشکلی اعم از معضلات عمرانی، اجتماعی، تربیتی و مشاوره پیش از ازدواج به این پایگاه مراجعه کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین تاکید کرد: این مرکز وظیفه دارد در خدمت خانواده‌ها باشد و با مشاوره به آموزش مهارت‌های زندگی به این افراد بپردازد.

ردایی با اشاره به ایجاد مهدهای حاشیه‌ای در استان تصریح کرد: این مراکز مکانی برای مراجعه کودکان بی‌سرپرست یا آسیب دیده است که در صورت مراجعه، مرکز موظف به ارائه یک وعده غذای گرم به این کودکان است.

به گزارش فارس، سومین پایگاه سلامت اجتماعی مازندران در منطقه ترک محله قائمشهر برای بررسی مونوگرافی مناطق سمنادشت، شهید پلنگی و ترک محله آغاز به کار کرد تا با شناخت آسیب‌های اجتماعی به پیشگیری و ارتقای سطح سلامت روان جامعه با آگاهی، اطلاع‌رسانی و آموزش بپردازد.

انتهای پیام/86008/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول