اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

«شبنم» طرح موفقی است/ اهمال در برابر سلامت مردم قابل بخشش نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح «شبنم» در استان و کشور گفت: موفقیت‌ها را باید با آمار کشوری مورد ارزیابی قرار داد، نه اینکه به صرف یک مشکل کوچک همه طرح را زیرسؤال ببریم.

«شبنم» طرح موفقی است/ اهمال در برابر سلامت مردم قابل بخشش نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی عصر امروز در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سوخت استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک حضور همه جانبه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 22 بهمن و جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید در راستای خدمت به این مردم از جان و دل تلاش کرد، چراکه همواره و در هر شرایطی حماسه‌آفرین هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ذکر چند نکته در باب قاچاق سوخت و کالا در این استان در وهله نخست به لزوم استقرار دفتر اموال تملیکی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: همکاران ما در امور اقتصادی و دارایی باید با تهیه لیستی دلایل این استقرار را تبیین کنند.

رضوانی ادامه داد: براساس قانون این اموال باید در داخل استان عرضه شوند و مسئولان نیز باید به دنبال تفکیک آن از استان فارس باشند.

این مسئول ارشد استانی با تأکید بر اینکه اجرای طرح شبنم از کارهای بزرگ دولت در راستای کاهش قاچاق کالا در کشور بود با تمجید از اجرای آن در سراسر کشور و این استان ابراز کرد: هر طرح بزرگی در ابتدا با مشکلات و نواقصی همراه است، کما اینکه طرح شبنم از این قاعده مستثنی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید حواسمان باشد که از کارهای بزرگ در سطح کشور حمایت کنیم و این‌‌گونه طرح‌ها را به صرف داشتن برخی نواقص که در آینده قابل رفع بوده تضعیف نکنیم.

رضوانی با بیان اینکه براساس گزارش‌ها این طرح تاکنون موفق بوده است، تصریح کرد: این موفقیت را باید در عدد و رقم‌های کلان کشوری و استانی جستجو کرد نه اینکه به صورت موردی برخی نقاط ضعف را به عنوان شکست در طرح تلقی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان جانشین این ستاد که در غیاب صابری، استاندار جلسه را مدیریت می‌کرد با هشدار شدید به کسانی که با نیت سودجویی سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ناظر نباید در مقابل این عده منفعت‌طلب سکوت کنند و اجازه دهند سلامت به عنوان رکن اصلی زندگی مردم به خطر افتد.

 رضوانی ادامه داد: در بحث لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی باید حساسیت‌ها بیشتر باشد، چرا به صورت مستقیم این مواد با سلامت مردم سر و کار دارند؟

وی با قدردانی از کمیته تبلیغات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سوخت گفت: برنامه‌های خوبی توسط صدا و سیما در این خصوص داشته‌ایم و مطبوعات نیز به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند.

رضوانی با بیان این‌که مردم باید بدانند فلسفه طرح شبنم چیست و برای چه این طرح اجرا شده، گفت: از رسانه‌ها تقاضا می‌کنم با همه توان خود در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول