اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه فجر و سلامت در ملارد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز طی مراسمی نمایشگاه فجر و سلامت در ملارد افتتاح شد.

نمایشگاه فجر و سلامت در ملارد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، فرماندار ملارد ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه برنامه‌ها و طرح‌هایی در حوزه سلامت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار مشهود است.

محمد فردی تأکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم کمترین امکانات بهداشتی و درمانی را داشتند و در روستاها نیز کمترین میزان این خدمات به مردم ارائه می‌شد.

وی تأکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توجه مسئولان به سمت توسعه خدمات درمانی و بهداشتی دوچندان شد و با برنامه‌ریزی‌ها این خدمات در کشور روز به روز افزایش یافت.

فرماندار ملارد اظهار داشت: هم‌اکنون در تمامی شهرهای کشور خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می‌شود و مردم از امکانات درمانی و بهداشتی خوبی برخوردار هستند.

فردی ادامه داد: روستاها نیز از این مهم برخوردار شده و امروز با راه‌اندازی خانه‌های بهداشت و درمانگاه‌ها در روستاها،‌ ساکنان این مناطق نیز از خدمات درمانی برخوردار هستند.

وی گفت: البته با توجه به افزایش جمعیت و رشد روزافزون آن باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان امکانات بهداشتی و درمانی با رشد بیشتر مواجه شود و متناسب با جمعیت شود.

این نمایشگاه از امروز در کاروانسرای حاج کمال این شهرستان راه‌اندازی شده و به مدت سه روز ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول