اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای خدمت‌رسانی بهتر به گردشگران صورت گرفت

بازدید سرزده فرماندار کوهبنان از اماکن خدماتی رفاهی

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان از اماکن خدماتی و تفریحی این شهرستان با هدف خدمت‌رسانی بهتر این مکان‌ها به گردشگران نوروزی به صورت سرزده بازدید کرد.

بازدید سرزده فرماندار کوهبنان از اماکن خدماتی رفاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز فرماندار کوهبنان صبح امروز به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و تعدادی از مسئولان این شهرستان به طور سرزده از مراکز رفاهی‌، خدماتی و اقامتی این شهر و دهستان‌های ده‌علی و جور بازدید کردند تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوط به این مراکز قرار گیرند و قبل از حضور گردشگران و مسافران نوروزی نسبت به رفع نقایص موجود اقدام کنند.

در این بازدید میدانی و سرزده که از مراکز اقامتی‌، رفاهی‌، خدماتی‌، خبازی‌ها، مراکز عرضه توزیع میوه و رستوران‌ها، قصابی‌ها، ساندویچی‌ها، کبابی‌ها و سوپر مارکت‌ها و... صورت گرفت‌، هدف اصلی آن نظارت بر قیمت‌ها، کنترل تنظیم بازار و رسیدگی به وضعیت بهداشت این اماکن از سوی فرماندار شهرستان اعلام شد.

فرماندار کوهبنان در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و حضور گردشگران و مسافران نوروزی که از اقصا نقاط کشور به کوهبنان بام فرهنگی استان سفر می‌کنند، نظارت و کنترل میدانی بر وضعیت اصناف و امور عمومی شهرستان از امروز به صورت جدی آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی سال 92 به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

منصور متقی بیان کرد: ماموران بهداشت، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین فرماندار و معاونان فرمانداری به صورت محسوس و نامحسوس در تمام اوقات شبانه‌روز بر این اماکن که به صورت مستقیم با مشتری و میهمانان نوروزی سر و کار دارند نظارت می‌کنند تا بتوانند نقایص را در نخستین فرصت رفع کنند لذا نیاز به مساعدت و همکاری بیشتر اهالی کوهبنان داریم.

وی تصریح کرد: به منظور سهولت و دسترسی راحت‌تر مسافران و میهمانان نوروزی و مردم شهرستان دفتر دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر نوروزی این شهرستان در محل فرمانداری مستقر است که اگر مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) در ایام تعطیلات نوروز و سفر به شهرستان تاریخی و عارف‌پرور کوهبنان به مشکلی برخورد کردند می‌توانند با شماره های 03424724532 و 03424722552 برای پاسخ به سئوال‌ها و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات خود تماس بگیرند.

این مسئول از تمام میهمانان آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) که قصد سفر از مسیر کوهبنان به مشهد مقدس را دارند و همچنین میهمانان و مسافران نوروزی خواست به منظور کاهش مشکلات سفر به توصیه‌های نیروی انتظامی و عزیزان راهنمایی و رانندگی در مورد پیشگیری از بروز هرگونه حادثه توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به رعایت بهداشت اماکن مذهبی و عمومی همچنین محیط زیست کوشا باشند و از تخریب درختان، درختچه‌ها و ... خودداری کنند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول