اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با امت شهیدپرور صورت گرفت

حضور یکپارچه ورزشکاران کوهبنان در راهپیمایی

خبرگزاری فارس: همزمان با یوم‌الله 22 بهمن و در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعی از بسیجیان و ورزشکاران بسیجی کوهبنان انزجار خود را از استکبار جهانی، دشمنان و فتنه‌گران اعلام کردند.

حضور یکپارچه ورزشکاران کوهبنان در راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان همزمان با یوم‌الله 22 بهمن و در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعی از بسیجیان و ورزشکاران بسیجی در حالی که لباس بسیجی بر تن و چفیه برگردن داشتند با در دست داشتن عکس حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در صفوفی منظم و به هم فشرده در کنار سایر اقشار جامعه با فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی، دشمنان و فتنه‌گران اعلام کردند.

جواد مجیدی مسئول هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان که تمام اعضای آن را بسیجیان تشکیل می‌دهند از سال 84 فعالیت خود را به صورت جدی آغاز و در حال حاضر بیش از 50 پدربزرگ دوچرخه‌سوار، 35 نوجوان و 30 جوان دوچرخه‌سوار در این هیئت فعالیت دارند.

وی بیان داشت: هیئت دوچرخه‌سواری کوهبنان تاکنون در پنج دوره از مسابقات استانی، دو دور در مسابقات بزرگ‌سالان و پدربزرگ‌ها که به میزبانی سیرجان برگزار شده، شرکت که در این راستا ورزشکاران دوچرخه‌سوار کوهبنانی حائز رتبه‌های برتر و به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

محمد تکاور مسئول هیئت فوتبال کوهبنان به خبرنگار فارس گفت: در ایام‌الله دهه فجر مسابقات فوتسال جام دهه فجر در شهرستان با حضور هشت تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد که در پایان تیم‌های شهدای بسیج، معدن هشونی و کمیته برگزاری نمایشگاه‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

وی افزود: این ورزشکاران ضمن لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری با لباس ورزشی در کنار سایر مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده‌ا‌ند تا بار دیگر به بدخواهان نظام و رهبری بفهمانند که ملت ایران همچون سال 57 در کنار ولایت و رهبری از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کند و فریب تبلیغات و هیاهوی دشمنان و رادیوها و رسانه‌های وابسته به شرق و غرب را نمی‌خورد.

به گزارش فارس در مراسم امروز جمعی از ورزشکاران بسیجی رشته‌های جودو، کاراته و کونگ فو به نمایش حرکات ورزشی پرداختند، ضمن اینکه تعدادی از دانش‌آموزان و هنرآموزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی در مسابقه نقاشی شرکت کردند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول