اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 33 سال انتظار

لوله‌کشی آب به ده‌علی کوهبنان رسید

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کرمان آبرسانی به دهستان ده‌علی کوهبنان پس از 33 سال انتظار‌ به بهره‌برداری رسید.

لوله‌کشی آب به ده‌علی کوهبنان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان با حضور استاندار کرمان آبرسانی به دهستان ده‌علی کوهبنان پس از 33 سال انتظار‌ جمعه شب عملیاتی و به بهره‌برداری رسید.

منصور متقی فرماندار کوهبنان در این آیین اظهار داشت: دهستان ده‌علی شمالی‌ترین نقطه مرزی استان کرمان و یزد و در مسیر شهرستان‌های بها‌باد و بافق قرار دارد و این امر موجب شده همه ساله میهمانان و مسافران زیادی از این خطه عبور کنند و از جاذبه‌های تاریخی و زیارتی این دهستان بهره‌مند شوند.

وی ابراز داشت: وجود آثار و ابنیه تاریخی فراوان و متعدد از جمله حوض انبارها‌، قلعه‌ها‌، برج‌ها‌، امامزاده واجب‌التعظیم و ده‌ها اثر دیگر سبب شده این سرزمین پذیرای عزیزانی از سراسر ایران اسلامی باشد.

متقی بیان کرد: مردم دهستان ده‌علی میهمان‌نواز‌، خون‌گرم‌، ولایت‌مدار و بسیجی هستند و طی 33 سال گذشته در تمام‌ عرصه‌ها از جمله جنگ تحمیلی حضوری فعال داشته‌اند و در این راه شهیدان و جانبازانی را فدای اسلام و انقلاب کردند و لحظه‌ای از ولایت و رهبری فاصله نگرفتند.

وی تصریح کرد: در دولت نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های بهسازی‌، زیبا‌سازی، جدول‌گذاری و آسفالت کوچه‌ها و معابر، آبرسانی صورت گرفته که این خدمات موجب شده بسیاری از کسانی که به شهرها و مناطق دیگر مهاجرت کرده‌اند، دوباره به زادگاه خود بازگردند که امر در سرشماری سال 90 مشهود بود.

فرماندار کوهبنان گفت: طرح هادی دهستان ده‌علی با صرف اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در مرحله پایانی قرار دارد و ساخت سالن ورزشی و پاسگاه انتظامی در حال پیگیری است که ساختمان پاسگاه انتظامی با همکاری آموزش و پرورش مهیا شده است.

حجت‌الاسلام ‌عبدالحسینی رئیس شورای اسلامی دهستان ده‌علی با قدردانی از اجرای طرح هادی در این خطه اظهار داشت: مردم دهستان ده‌علی خواستار گاز‌رسانی‌، ساخت سالن سرپوشیده ورزشی‌، احداث و افتتاح پاسگاه انتظامی و پایگاه اورژانس 115 هستند و امیدواریم با توجه ویژه مسئولان شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی ابراز داشت: به شکرانه استقرار نظام‌ جمهوری اسلامی مردم ده‌علی پس از سال‌ها سختی ‌‌از حمل‌ آب با ظروف رهایی یافتند و این خدمت جای شکر و سپاس دارد.

انتهای پیام/80012/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول