اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان انجام می‌شود

پایان 33 سال انتظار آب آشامیدنی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: مردم دهستان ده‌علی شهرستان کوهبنان پس از 33 سال انتظار از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

پایان 33 سال انتظار آب آشامیدنی در کوهبنان

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: پروژه آبرسانی به دهستان ده‌علی از ابتدای سال 88 آغاز شده و فردا شش بهمن ماه با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری می‌‌رسد.

وی افزود: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط حضرت امام(ره) امکانات به سوی مناطق روستایی روانه شد به گونه‌ای که امروز در دور افتاده‌ترین روستاها مردم از نعمت آب، برق، تلفن، جاده و ... بهره‌مند هستند.

متقی عنوان کرد: طی دوران دولت نهم و دهم شاهد خدمت‌رسانی مضاعف به مناطق روستایی و تحول و پیشرفت در تمام زمینه‌ها به ویژه بهسازی و زیباسازی روستاهای بالای 20 خانوار، برق‌رسانی، گازرسانی، آبرسانی، ساخت جاده، فضاهای آموزشی، شبکه‌های مخابراتی، صدا و سیما و ... بوده‌ایم.

فرماندار کوهبنان گفت: پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب، اهالی دهستان ده‌علی سرانجام از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.  

وی خاطر‌نشان کرد: بزرگترین طرح آبرسانی روستایی طی سال‌های گذشته در دهستان ده‌علی ‌کوهبنان با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 890 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌‌رسد.

متقی افزود: مردم باید به پاس قدردانی از زحمات مقام معظم رهبری با حضور گسترده خود در مراسم یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر زمینه ذلت و خواری دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را فراهم و بر عزت و بزرگی این سرزمین بیفزایند.

انتهای پیام/80012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول