اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار کوهبنان عنوان کرد

بازنشستگی پیش از موعد 300 کارگر در کوهبنان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کوهبنان گفت: زمینه بازنشستگی پیش از موعد 300 کارگر معادن زغال‌سنگ شهرستان کوهبنان فراهم شده است.

بازنشستگی پیش از موعد 300 کارگر در کوهبنان

محمد بساره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: با پیگیرهای صورت گرفته، پرونده بیش از 200‌ نفر از کارگران معادن زغال‌سنگ شهرستان کوهبنان در کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور استان تصویب شد.

وی ادامه داد: زمینه بازنشستگی پیش از موعد بیش از 300 کارگر معادن زغال‌سنگ شهرستان کوهبنان فراهم شده است.

بساره افزود: کار در اعماق زمین و معادن زغال‌سنگ قطعا از مشاغل سخت و زیان‌آور بوده و با توجه به اینکه تعداد زیادی از کارگران معادن این شهرستان سابقه بیش از 20 سال کار در معادن و اعماق درونی زمین ‌را دارند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به بازنشستگی این افراد اقدام شود.

وی با قدردانی از زحمات سازمان تامین اجتماعی در بررسی پرونده‌های مشاغل سخت و زیان‌آور عنوان کرد‌: کارگران شریف‌ترین و سخت‌کوش‌ترین اقشار جامعه هستند و شهرستان کوهبنان با بیش از 5 هزار کارگر در صنعت زغال بزرگترین تولید کننده زغال در کشور است.

بساره با تاکید بر اینکه‌ مسؤلان تمام همت خود را برای رفع مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش به کار گیرند، گفت: در مورد بازنشستگی پیش از موعد کارگران زغال‌سنگ این شهرستان برخی مسائل و مشکلاتی وجود داشت که‌ با تعامل بین دستگاهی رفع شد و ‌به زودی شاهد بازنشستگی تعداد کثیری از این کارگران هستیم.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول