اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت کوهنوردی کوهبنان:

هیئت کوهنوردی کوهبنان 30 عضو فعال دارد

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت کوهنوردی کوهبنان گفت: هیئت کوهنوردی کوهبنان از سال 84 آغاز به کار کرده و هم‌اکنون دارای 30 عضو فعال است که به صورت حرفه‌ای هیئت را همراهی می‌کنند.

هیئت کوهنوردی کوهبنان 30 عضو فعال دارد

سید محسن روح‌الامینی امروز در حاشیه همایش کوهپیمایی ویژه دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: ایران با داشتن کوه‌های سر به فلک کشیده از استعدادهای خدادادی برای ورزش کوهنوردی برخوردار بوده و امروز ورزش کوهنوردی به عنوان یک ورزش رسمی مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

وی افزود: هدف از ورزش‌کردن، پرورش جسم و توسعه کامل قوای فکری و اخلاقی و آماده ساختن افراد مفید برای جامعه است، بنابراین کوهنوردی نیز می‌تواند بهترین فواید تربیتی و پرورشی را به دنبال داشته باشد.

روح‌الامینی تصریح کرد: هیئت کوهنوردی کوهبنان از سال 84 در این شهرستان آغاز به کار کرده و هم‌اکنون دارای 30 عضو فعال است که به صورت حرفه‌ای هیئت را همراهی می‌کنند و این هیئت دارای 70 عضو آماتور نیز است.

مسئول هیئت کوهنوردی کوهبنان بیان کرد: در حال حاضر کمبود بودجه بزرگ‌ترین مشکلی است که هیئت کوهنوردی کوهبنان با آن روبه‌رو شده و امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود تا جوانان و علاقمندان به این ورزش مفرح بتوانند از امکانات موجود بیشترین استفاده را داشته باشند.

وی عنوان کرد: این هیئت تاکنون قله‌های هزار، لاله‌زار بردسیر، قله‌شاه بردسیر، قله کوه‌سرخ و ... را فتح و هر سه ماه یک بار به بلندترین کوه شهرستان یعنی داوران صعود می‌کند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول