اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

2 طرح ورزشی در کوهبنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر آکادمی تنیس روی میز و سالن ژیمناستیک کوهبنان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

2 طرح ورزشی در کوهبنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان و اهالی ورزش شهرستان کوهبنان آکادمی تنیس روی میز و سالن ژیمناستیک کوهبنان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

منصور جعفری مسئول اداره تربیت بدنی آموزشگاه‌های کوهبنان گفت: با توجه به رویکرد جدید آموزش و پرورش در راستای گسترش‌ رشته‌های ورزشی در مدارس دانش‌آموزان پایه‌های پنجم و دوم ابتدایی شهرستان در رشته‌های تنیس روز میز و ژیمناستیک فعالیت خود را از ابتدای مهرماه آغاز کرده و در این راستا بیش از 650 نفر از دانش‌آموزان کوهبنانی تا‌کنون آموزش‌های‌ ویژه این رشته‌ها فراگرفته‌اند. 

وی عنوان کرد: با تلاش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت استان موفق به فراهم آوردن امکانات ورزشی مورد نیاز این دو رشته ورزشی شده‌ایم و از امروز با افتتاح این دو مرکز دانش‌آموزان می‌توانند به صورت جداگانه تحت آموزش‌های ویژه قرار گیرند. 

جعفری ابراز داشت: سالن تنیس روی میز با زیر‌بنای 300 متر و صرف هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیون تومان تجهیز شده و در اختیار دانش‌آموزان مدارس ابتدایی قرارگرفته‌ و در دو شیفت صبح و عصر آماده پذیرش علاقمندان است.

وی گفت: سالن ژیمناستیک نیز با 160 متر مربع زیر‌بنا در محل کانون شهید یوسف‌زاده با صرف هزینه‌ای بالغ بر‌ 10 میلیون تومان راه‌اندازی و احداث شده است.

مسئول تربیت بدنی مدارس کوهبنان ابراز داشت: مدارس تخصصی والیبال و هند‌بال نیز در حال ارائه آموزش‌های لازم به علاقمندان هستند که در این راستا بیش از 72 دانش‌آموز دختر مقطع راهنمایی‌ در سالن امام علی(‌ع) آموزش‌های تخصصی والیبال را

فرا می‌گیرند و بیش از 40 دانش‌آموز ابتدایی‌ علاقمند به ورزش هند‌بال‌ تمرینات خود را در سالن ورزشی تختی ‌سپری می‌کنند.

وی تصریح کرد: کلاس آموزش فوتبال‌، هند‌بال و فوتسال نیز در شهرستان به آموزش علاقمندان مبادرت ورزیده و در این راستا بیش از 110 نفر از علاقمندان تا‌کنون آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند. 

جعفری عنوان کرد: تمام‌ دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های آموزشی بسیاری از فنون را فرا گرفته‌ و آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات شهرستانی و استانی را دارند.

انتهای پیام/80012/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول