اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان کوهبنان:

20 هیئت ورزشی در کوهبنان فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت: 20 هیئت فعال در رشته‌های مختلف ورزشی با علاقمندان بسیار در این شهرستان وجود دارد و برای تمام مسئولان هیئت‌های ورزشی فعال ابلاغ صادر شده است.

20 هیئت ورزشی در کوهبنان فعال است

رضا رفیع‌زاده امروز در حاشیه دوره آموزشی آسیب‌های ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: مربیان شرکت‌کننده در این دوره آموزشی در زمینه‌های آسیب‌های ورزشی و چگونگی برخورد با آن و اقدامات اولیه ضروری را آموزش می‌بینند.

وی افزود: ضرورت دارد در کنار برگزاری کلاس‌های تمرین ورزش، کلاس‌های کمک‌های اولیه برگزار تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مربیان و داوران بتوانند به فرد آسیب‌دیده خدمات اولیه پزشکی را ارائه دهند.

رفیع‌زاده بیان کرد: در حال حاضر در کوهبنان حدود 25 هیئت ورزشی وجود دارد که حدود پنج هیئت به صورت نیمه‌فعال هستند، اما 20 هیئت فعال در رشته‌های مختلف ورزشی با علاقمندان بسیار در شهرستان وجود دارد و برای تمام مسئولان هیئت‌های ورزشی فعال ابلاغ صادر شده است.

وی افزود: تمام هیئت‌های ورزشی شهرستان با جدیت در حال تمرین و برگزاری مسابقات هستند و در این راستا در مسابقات استانی و دیدارهای دوستانه در شهرستان‌های مختلف شرکت دارند و برخی رشته‌ها حائز رتبه‌هایی نیز شده‌اند که از جمله هیئت‌های کاراته، جودو و کنگ‌فو در سطح استان و کشور هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت: راه‌اندازی و فعالیت هیئت موتورسواری، کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری توسط جودوکاران، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مربیان برخی از رشته‌های ورزشی، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری پدربزرگ‌ها و اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی و کشوری گوشه‌ای از فعالیت‌های انجام شده در چند ماه گذشته است.

وی خواستار رفع بخشی از مشکلات پیش روی ورزش شهرستان از جمله کمبود اعتبارات ورزشی، تلاش برای خرید وسیله نقلیه اعزام ورزشکاران به مسابقات، ساخت پارک ورزشی ویژه بانوان، برگزاری کلاس داوری پرورش و تربیت داوران شد.

رفیع‌زاده بیان کرد: مسئولان برای ارتقای ورزش و دستیابی ورزشکاران کوهبنانی به رتبه‌های برتر مسابقات ورزشی استانی و کشوری از هیچ کوششی دریغ نورزند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول