اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان اعلام کرد

ارائه طرح‌های ویژه برای مسافران نوروزی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: کوهبنان از جمله مناطق گردشگری استان کرمان در ایام نوروز پذیرای هزاران مسافر و میهمان از سراسر استان و کشور است و در این زمینه طرح‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

ارائه طرح‌های ویژه برای مسافران نوروزی در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی پیش از ظهر امروز در ستاد استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: کوهبنان از جمله مناطق گردشگری استان کرمان است که در ایام نوروز پذیرای هزاران مسافر و میهمان از سراسر استان و کشور است.

وی افزود: به منظور راهنمایی و هدایت مسافران و میهمانان نوروزی که از اقصا نقاط کشور به شهرستان تاریخی کوهبنان سفر می‌کنند، طرح‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که نصب چادر با همکاری میراث فرهنگی و هلال‌احمر در ورودی‌های شهر، چاپ و تهیه نقشه راهنمای گردشگری‌ از آثار و ابنیه تاریخی، مذهبی و گردشگری و توزیع بروشورهای ویژه در بین مراجعه کنندگان از جمله آنها است.

متقی رسیدگی به وضعیت بهداشت پارک‌ها و فضاهای عمومی، نظافت فضای اماکن گردشگری و زیارتی از سوی شهرداری‌، استقرار کمپ‌های ویژه نوروزی توسط نیروی انتظامی در ورودی و خروجی شهر‌، کشیک تعدادی از ادارات از جمله راه و ترابری‌، بهداشت و درمان‌، شهرداری، آتش‌نشانی‌، هلال‌احمر، آموزش و پرورش، اصناف و ... از دیگر برنامه‌ها است.

وی بیان داشت: برای اسکان مسافرانی که قصد ماندن در شهرستان را دارند، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا در صورت بارندگی و سرما مشکلات آنها کاسته شود و در این راستا میهمان‌پذیرها و مسافرخانه‌ها آماده پذیرش مسافران هستند.

متقی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مستقر در اداره آموزش و پرورش تعدادی از مدارس شبانه‌روزی مجهز به امکانات در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد را برای اسکان میهمانان و مسافران نوروزی تدارک دیده و تعدادی از مردم هم آمادگی خود را برای پذیرش مسافران اعلام کردند.

وی جلوگیری از هر‌گونه حفاری توسط شهرداری، مخابرات، اداره گاز و ...  از 15 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین‌ ماه سال آ‌ینده‌، ساماندهی نمازخانه‌های مساجد بین راهی‌‌، آمادگی آتش‌نشانی، اتفاقات برق، هلال‌‌احمر‌، اورژانس 115، راهنمایی و رانندگی و پلیس‌ راه برای مواقع اضطراری را از مهم‌ترین مصوبات جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان دانست.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول