اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با لحظه ورود امام خمینی (ره) صورت گرفت

جشن پرواز بادبادک‌ها در کوهبنان

خبرگزاری فارس: جشن پرواز بادبادک‌ها همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال 57 در کوهبنان برگزار شد.

جشن پرواز بادبادک‌ها در کوهبنان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان صبح امروز همزمان با لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره) آیین پرواز بادبادک‌ها در ارتفاعات امام‌زاده بی‌بی عصمت و مجتمع تفریحی ولایت با حضور فرماندار، امام جمعه، جمعی از مسئولان، والدین و دانش‌آموزان مدارس، مهد کودک‌ها و پیش‌دبستانی در کوهبنان برگزار شد.

فرماندار کوهبنان در حاشیه برگزاری این آیین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با همکاری فرمانداری، مدیریت آموزش و پرورش، مسئولان اداره ورزش و جوانان، تربیت‌بدنی مدارس و هیئت کوهنوردی شاهد برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و جشن پرواز بادبادک‌ها با حضور 500 نفر از دانش‌آموزان مدارس، مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌های شهرستان بودیم که 800 نفر از والدین نیز در کنار دانش‌آموزان حضور داشتند.

منصور متقی عنوان کرد: در بهمن سال 57 مردم ایران اسلامی با لبیک به فرمان رهبر و مقتدای خود با حضور گسترده در تظاهرات و برنامه‌های مختلف با فریادهای الله‌اکبر و خمینی رهبر لرزه بر کاخ شاه انداختند تا پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از پای ننشستند.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در حساس‌ترین موقعیت قرار گرفته در حالی که به عنوان ام‌القرای جهان اسلام است و از سوی دشمنان مورد تحریم اقتصادی قرار گرفته، اما حضور پرشور و گسترده مردم در حمایت از ولایت و رهبری و حفظ آرمان‌های امام راحل و شهیدان سرافراز می‌تواند، ذلت و خواری دشمنان را به دنبال داشته باشد.

متقی افزود: دشمنان باید بدانند مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود در جشن‌های پیروزی انقلاب و مراسم یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود به ولایت و رهبری را به اثبات می‌رسانند.

به گزارش فارس در جشن بادبادک‌ها به بهترین بادبادک ساخته شده هدیه ویژه از سوی فرمانداری و به 30 نفر از شرکت‌کنندگان از سوی فرمانداری، تربیت‌بدنی مدارس و اداره ورزش و جوانان هدایایی اهدا شد.

غبارروبی گلزار شهدا

همچنین صبح امروز از سوی کمیته امور بانوان فرمانداری و پایگاه‌های بسیج واحد خواهران شهرستان کوهبنان همایش پیاده‌روی ویژه بانوان با حضور یک هزار نفر از میدان شهدا تا حرم مطهر امام‌زاده سلیمان شاه برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این همایش با شرکت در آیین غبارروبی و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان بار دیگر بر آرمان‌های بلند شهدا و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول